Da er neglene fikset 💅🏻

Heisann!

Da jeg krabbet ut av sengen ved 8 tiden i dag, skinte sola og det så ut til å bli en ganske fin dag. Nå har det skyet over, og det blåser en kald vind. Temperaturen i seg selv er ikke så ille med +13C akkurat nå.

Jeg var ganske trøtt da alarmen ulte til morgenen, men opp måtte jeg. For jeg hadde time hos Iris Nailbar kl 10, til å fikse neglene mine. Etter å ha gått noen runder med meg selv, bestemte jeg meg for å gå for gul og grønn… Scrolle ned å se 😊

Den gamle lakken fjernes

Phuong og jeg brukte litt tid på å finne de rette fargene etter bilde jeg viste henne, men til slutt hadde vi funnet det. Så var det å få av den gamle lakken, og da sto støvskyen rundt oss begge to, hihi 😂

 

Ny negler i friske farger

Her er altså det endelige resultatet, og jeg er 90% fornøyd… Angrer bare litt på at jeg ikke tok alle neglene like. Nå ja, det får bli neste gangen det 😉 Jeg har aldri hatt dette designet tidligere, men har sett det på Pinterest i flere fargenyanser og kommer nok til å velge det igjen senere.

Jeg dro innom Meny og handlet etter at jeg var ferdig. På veg tilbake til bilen traff jeg en tidligere kollega av Bestisen og venninne som jeg ikke har sett på flere år. Vi ble stående en god stund å prate før vi dro hvert til vårt. Avtalte dog at vi skulle treffes igjen over en kopp kaffe litt senere.

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe og slappe av en stund, før jeg skal møte Bestisen. Skal være med henne når hun fikser sine negler 😉

Håper du du har hatt og har en fin fredag 

 

16 kommentarer
    1. Fint resultat det der. Det er fredag endelig fikk skaffet meg ny sykkelhjelm. Besøkte Intersport på CC og tok meg en hjelm til 700,- kroner. Det er nok det men kan fint få hjelmer til det dobbelte. Den er lett og ha på seg og jeg håper den varer lenge. Så nå det er det like før jeg legger om til sommerdekk. Deet har jo vært vår i noen dager nå. Så nå kan man starte med vårting av mange slag. Det er jo nå i helga man skal stille klokka. Men nå er det nyheter men nå i det siste har jeg slått på TV ca kl 1920 for da er alt om krigen over. Håper det blir fred en gang det er mennesker som er blitt revet opp, skilt med makt. Man blir urolig i seg selv og høre for mye på det. Men nå skal jeg smøre kveldsmat først og deretter skru på nyhetene. Men resten av kvelden er jo kos med Lindmo, Norge rundt og mye mer. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Så lenge sykkelhjelmen beskytter som den skal, er det jo ikke nødvendig å betale dyrt for den. Jeg unngår alt av nyheter om dagen, for jeg orker rett å slett ikke å høre og se om krigshandlingene. Så på Lindmo i går, noe jeg pleier å gjøre hver fredag. Liker hennes litt avslappende og morsomme stil når hun intervjuer gjestene sine. Ha en fin lørdag.

    2. Så fine negler, – herlige farger! 🤩 Her er det endel snø ennå, og det smelta så mye idag at det rant bekker alle steder. Skal visst bli kaldere igjen til uka. Ha en fortsatt fin kveld!

      1. Tusen takk 🥰 Det måtte bli noen friske og iøynefallende farger denne gangen. Her skinner sola og den eneste snøen som er igjen, er der det har ligget brøytehauger. Ha en fin lørdag 🥰

      1. Heisann! Det er dessverre ingen følge knapp på blogg.no, noe jeg faktisk savner.
        Eneste måten er å legge siden som en favoritt, noe jeg gjør selv når jeg følger sider.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg