Da ble jeg hÄrkort igjen

Heisann og god fredda!

Ute er det overskyet i dag, og det ser ut til at vi skal fĂ„ litt regn. VĂŠr app’n derimot sier noe annet. Temperaturen ved nitiden i dag lĂ„ pĂ„ +19C.

De som forstÄr seg pÄ vÊret meldte at det skulle bli skikkelig uvÊr med regn, torden og lyn her over i gÄr. Det kom noen skyer, men resten verken sÄ eller hÞrte jeg noe til.

I gĂ„r var jeg hos frisĂžren og fikk klippet meg. Å det ble borte ganske mye lokker innen hun var ferdig med meg. Med andre ord sĂ„ har jeg blitt ordentlig hĂ„rkort. Ser kanskje litt bustete ut pĂ„ bilde, men det er for at jeg hadde sittet ute i vinden en stund. Jeg hadde ikke vĂŠrt Ă„ klippet meg siden i midten av januar, men hadde jo tatt skjegg trimmeren i nakken og rundt Ăžrene et par ganger. Akkurat det var ikke frisĂžren min spesielt imponert over, og det forstĂ„r jeg godt đŸ€Ł

Etter at hÄret var fikset satte vi oss ut pÄ verandaen en stund. Jeg klipper meg privat, og sÄ sant det er vÊr til det pleier vi Ä sitte ute Ä drikke kaffe og prate en stund fÞr jeg drar videre. Vi hadde mye Ä prate om, sÄ jeg tror jammen at vi satt der i nesten 2 timer


Om ikke lenge skal jeg ned i vaskekjelleren og sette i gang et par maskiner med klÊr. Det er mye denne gangen for det blir en del skift nÄ som det sÄ varmt. Maskinene er raske, sÄ jeg regner med Ä vÊre ferdig innen et par timer.

Den gamle vaskemaskinen min stÄr fortsatt pÄ badet, men til uka mÄ jeg bare se Ä fÄ noen til Ä hjelpe meg Ä fÄ kjÞrt den bort. Det er jo ingen ide Ä ha den stÄende Ä ta opp plass nÄr den ikke fungerer lenger.

HĂ„per du fĂ„r en fin dag og i morgen er det helg đŸ„°

12 kommentarer
    1. Du strÄler, du ble kjempefin pÄ hÄret! Godt Ä fÄ bort den gamle maskinen. Plassen trenger du sikkert og blir jo luftigere der inne. Klemmer og fin dag videre!

      1. Tusen takk đŸ„° Veldig fornĂžyd selv ogsĂ„. Ja nĂ„ er det pĂ„ tide Ă„ bli kvitt den gamle maskinen. Skal ha en smal hylle med underskap der i stedet, som ikke tar sĂ„ stor plass. Klems đŸ€—

    2. Du ble veldig fin pĂ„ hĂ„ret! 👌 Godt med en klipp hos frisĂžren. Ja, jeg hadde hĂ„pet pĂ„ bĂ„de torden og regn igĂ„r, men ble ikke noe her heller. Det er meldt regn til uka, sĂ„ fĂ„r hĂ„pe det stemmer! đŸ€ž Ha en fin fredag! đŸ„°

      1. Tusen takk đŸ„° Ja det er helt klart bedre Ă„ klippe seg hos frisĂžren enn Ă„ styre med det selv, for jeg klarer aldri Ă„ fĂ„ det like fint selv. Det er veldig klamt i dag, sĂ„ det hadde vĂŠrt perfekt med et uvĂŠr som hadde renset opp luften. Ha en fortsatt fin fredda, klem đŸ€—

    3. HĂ„per du har kjĂžpt deg en ny vaskemaskin og er fornĂžyd med den. Ute regner det og bra er det. I morgen har jeg planer og skal vaske litt, hvis det blir opphold tar jeg en tur ut. Skal gi litt klĂŠr til Fretex og sortere i skapene mine, SĂ„ stĂžv er det nok av. Ha en fin kveld.

      1. Nei jeg har ikke kjÞpt ny vaskemaskin, og kommer heller ikke til Ä gjÞre det. Jeg har et flott vaskeri i kjelleren med to store maskiner, tÞrketrommel og tÞrkerom som det er ikke behov for en som tar opp plass pÄ badet. Her i Oslo har det ikke kommet en eneste regndrÄpe, men jeg lever i hÄpet. Ha en fortsatt fin fredda.

    4. NĂ„Ă„Ă„Ă„ er det helg 🙂 SÅ deilig Ă„ vĂŠre hos frisĂžren. Jeg er ferdig for en stund, men skal til optiker i morgen. Greit det ogsĂ„ 🙂 Ordne med bedre glass og ny innfatning 🙂

      1. Ja det er sĂ„ deilig Ă„ komme til frisĂžren, og fĂ„r fasong pĂ„ hĂ„ret igjen. Noe som ikke alltid er sĂ„ enkelt Ă„ fikse selv. Greit Ă„ ordne med nye briller ogsĂ„. Mine holder nok et par Ă„r til inne jeg mĂ„ skifte. Ha en fin sĂžndag đŸ€—

    5. Det er helg! Fantastisk fin helg.
      Godt Ä fÄ vaska klÊr og det blir godt nÄr vaskemaskina er ute.
      Fin ble du, sĂ„ heldig du er som har privat frisĂžr. Nei, frisĂžrer tror jeg ikke blir sĂ„ imponerte av egne tiltak 😂
      Riktig fin lĂžrdag đŸ„°

      1. Ja nĂ„ er det godt at det er helg đŸ„° Det har vĂŠrt veldig varmt og klamt de siste dagene, og vi forventet Ă„ fĂ„ regn og torden. Det passerte utenfor Oslo dessverre, for vi hadde faktisk trengt regn nĂ„. Tusen takk đŸ„° Jeg gikk hos frisĂžren min nĂ„r hun hadde egen salong, og nĂ„r hun solgte den Ă„ pensjonerte seg var det noen av oss faste som fikk bli med pĂ„ privaten. Ha en riktig god sĂžndag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg