Crush genseren vokser 🧶

Heisann!

Crush genseren min vokser litt for hver dag, og nå er bolen og en arm ferdig. Skal legge opp til arm no 2 senere i dag, og da tenker jeg at innen en dag eller to kan jeg begynne på raglanfellingen.

I følge mønsteret skal man strikke for- og bakstykket hver for seg, når man kommer under armene. Jeg syntes genseren sitter bedre med raglan, så da blir det sånn.

De er jo så lune og gode disse genserne i Candyfloss garn, og vil holde meg god og varm når det blir kjøligere ute 🥰

 

16 kommentarer
    1. Så friske og fine farger, og jammen har du kommet langt! Synes ikke det var så lenge siden du begynte på den! Candyfloss-garnet er så mykt og godt! Ha en fin lørdagskveld! 🤗

      1. Crush genseren strikkes på pinne no 8, så den er rask å strikke. Hadde planer om å begynne på arm no 2 i går, men nakken var litt grinete så jeg la det på vent til i dag i stedet. Ha en fin søndag, klems 🤗

    2. Det blir en fin genser, herlige farger og god og varm. Var i Oslo på noe kultur i går kveld. Hadde med paraply men den vrengte seg – kosta 50 kroner så ikke rare paraplyen – så den ble kasta i en søppelkurv. Ble litt våt for det regna grundig. Buss for tog var grunnen til at hjemveien ble litt lang men var hjemme kl 23.30. Da var søvn en deilig ting. I dag blir det fint vær, hadde tenkt en togtur men jeg kan ikke farta slik hver søndag. Nå venter en skogstur på fin skogsvei. Lager vel jegergryte i dag til middag og dessuten vil jeg steike opp noen kjøttkaker. Har da middag til seinere og får rydda litt i kjøleskapet. Tror at høsten har så vidt kommet med lav sol og fine farger. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk 🥰 Veldig fornøyd med genseren selv også. Ja i går og i natt kom det mye regn, og jeg ser det renner bra ned mot sluket utenfor blokken enda. Nede i Oslo var det visst mye vann iflg politi og brannvesen. Det ser ut til at det blir en fin dag i dag, men skal du i skogen må du nok ha vanntett på beina vil jeg tro. Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg