Close encounter of the third kind

Heisann sveisann!

Da formen min var så dårlig i forrige uke, endte jeg opp med å sitte å se på gamle filmen på Amazon Prime. Der var det en god del av dem også.

Jeg endte til slutt opp med å se på Close encounter of the third kind, som handler om da liv fra andre planter besøker jorden. Låner med seg og gir tilbake mennesker som de har hatt ombord i romskipet sitt i noen år.  Filmen hadde premiere i 1977, og jeg husker jeg var på Colosseum kino å så den da den kom hit til landet. Den gangen var det kinoen her i Oslo som hadde størst sal og lerret. Jeg var veldig fasinert av alt som hadde med verdensrommet, UFO og liv på andre planeter og elsket filmen. Det var også andre filmen jeg så med Richard Dreyfuss, første var Jaws eller Haisommer. I andre roller finner vi Melinda Dillon, François Truffaut, Teri Garr mfl.

Har du lyst til å se den, så finner du den som sagt på Amazon Prime om du har det.

8 kommentarer
    1. Det er morsomt å se gamle filmer man liker på nytt. Man oppdager alltid noe man ikke fikk med seg første gang.🤩🤗
      Ha en kjempefin fredagskveld!🌸🌱

      1. Ja det er veldig å artig å igjense de gamle filmene. Akkurat denne syntes jwg det var ekstra gøy å se, og husket de kraftige lydene i kinosalen da jeg så den første gangen 😊

      1. Til å være en så gammel film, syntes jeg den står seg bra. Teknikken var ikke kommet så langt i 1977, men den er troverdig. Filmen er veldig spennende, og er verdt å se igjen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg