Bunny’s fargeutfordring

Photo taken with Focos

I forrige uke var det Frodith som hadde en fargeutfordring gående, og i går kom Bunny med en spennende fargeutfordring som bare går over en dag. Den går ut på å dele de tre første tingene du tenker på med hver av fargene han har skrevet i innlegget sitt, som du kan lese mer om HER. Man kan bare skrive en eller to ting, men ikke flere enn tre. Som Bunny skriver så kan dette si litt om hver og en av oss som deltar. Selvsagt tar man den utfordringen 😊

De 7 fargene er: rød, oransje, gul, grønn, turkis, blå og lilla.

Her kommer mine svar:

Rød: Jul, stemning og russen

Oransje: Høst, innekos og håndarbeid/kreativitet

Gul: Påske, kyllinger og påske-egg

Grønn: Sommer, sol og varme

Turkis: Smykkestener…, ellers er dette en farge jeg ikke har noe forhold til 🤷‍♀️

Blå: Himmel, hav og måker

Lilla: Klær, negler og velvære.

 

Hva sier disse svarene om meg tro  🤔

 

16 kommentarer
    1. Så moro med disse utfordringene! 🥰 Fine svar du hadde og ikke så helt ulikt det jeg ville ha svart. Likte så godt den dingsen du har tatt bilde av, – ordentlig fargerik!🌈 Hva er det?

      1. Tusen takk 🥰 Alltid gøy med sånn utfordringer, og denne var veldig artig å være med på. Dingsen er en av mine favoritter, en sånn som er i stedet for bobleplast. Man klemmer inn boblene fra den ene siden til den andre, og veldig vanedannene kan jeg love. Du får dem i alle butikker som selger leker, og på Claes Ohlson så jeg 😊

        1. Åh, ja slike har jeg sett, men ikke akkurat denne varianten.🥰 Fidget pop-it tror jeg de heter. Takk for svar! 🙏

    2. En kreativ dame som liker farger rundt seg og nært seg, tenker jeg.🤗
      Flotte tanker om fargene.🌸
      Ha en flott kveld!💜

      1. Det er ikke alltid jeg henger meg på utfordringer, men både Frodith og Bunny sin var litt spennende. Å da måtte jeg bare bli med. Ha en fin onsdag 🥰

    3. Altså samtlige ting du har svart på hver farge er helt tydelig kun ting du liker, så svarene dine sier jo alt, du liker sol, sommer, hjemmekos, natur. Du liker også å være velstelt og ordentlig, tar deg tid til deg selv, selvpleie. Du har mange gode egenskaper, du har ikke problemer med russen engang, jeg synes de er slitsomme, hehe.. fin fin dag til deg 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg