Bunny utfordrer igjen

Oppdatert: Fjernet et bilde som ikke skulle ha vært med..

 

God kveld!

Da har Bunny kommet med en utfordring igjen, som du kan lese om HER og som går ut på å ta bilde av forsiden av foten? Jeg går ut fra at han mente undersiden, sett ut i fra det bilde han selv har lagt ut 😉

Det var søren meg ikke enkelt, for armene var ikke lange nok å jeg måtte grave ut selfie-stangen som jeg ikke har brukt på en stund. Jeg fikk det til, og her kommer mitt bidrag 😊

Hihi, en annerledes men morsom utfordring. Bli med du også da vel 😉

 

12 kommentarer
    1. Man kan få mange utfordringer via en blogg. Og det er jo viktig at man tar vare på føttene om sommeren. Går mye barbeint selv men gode sko må man ha om sommeren. Sandaler er best på sand og gress, men egner seg ikke over lang tid på asfalt. Ellers er Bunny en meget god blogger som skriver godt om aktuelle saker, skulle nesten tro han hadde erfaring som journalist. Er tidlig oppe og ute regner det. Tok årets første bad i går kveld. Det jeg veit av dagen er at jeg skal vaske tøy og på kiwi med nesten 70 kroner i pant. Ha en fin dag.

      1. Dette var en morsom utfordring, men jeg hadde misforstått utfordringen litt… Ja føttene våre må vi ta vare på, for de skal jo bære oss igjennom livet. Jeg kjøpte meg Grethe Waitz sandaler for noen år siden, og de bruker jeg omtrent hele sommeren. I dag blir det tette sko, for det blåser kjølig og ser ut til at det kan komme litt regn. Ha en fin lørdag.

    2. Det står «post et innlegg med forsidebilde av foten din». Hvilket betyr at bildet av foten skal være det øverste bildet i innlegget (forsidebilde) slik at det kommer opp bilder av føtter på blogg.no sin side. Hehe, men hyggelig at du ble med likevel 😜👍🏾

    3. Herlig bilde! Artig med ansiktet ditt som titter fram! 😀👍 Gjør ikke noe om du misforstod litt, for bra slik også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg