Brev og melding fra NAV, og så sa jeg ja…

Hei og god formiddag!

Jeg gjentar meg selv med glede, når jeg forteller at himmelen er blå og solen skinner. Det var litt kjøligere ute i dag med kun -1,8C da jeg sto opp ved 9 tiden.

Vaskemaskinen har akkurat stilnet og vasken er hengt opp på stativet. Så nå er skittentøysboksen tom, men det blir nok ikke lenge 😉

Fat designet av Halvard Bakke

For litt over en uke siden ringte en smørblid fyr fra Egmont, og han hadde et veldig bra tilbud til meg. Det var et prøveabonnement på ukebladet “Hjemmet”. For 380,- skulle jeg få 22 utgaver og så kunne jeg bestemme om jeg ville fortsette. Som gave skulle jeg får et “kakefat” designet av Håvard Bakke til en verdi av 700,-. Vanligvis pleier jeg ikke å si ja til sånn tilbud, men denne gangen gjorde jeg det. Bladet har ikke kommet enda, men det har fatet. Det hang på døren min til morgenen. Da jeg så størrelsen på esken, tenkte jeg at det var da et digert men lett kakefat. Etter å ha åpnet esken, så jeg jo at det var ikke noe kakefat i det hele tatt. Håvard Bakke selv påstår heller ikke det, så det var bare han fra Egmont som ikke hadde peiling. Det er veldig stort, men jeg kan bruke det på stuebordet og sette diverse stasj på. Ikke akkurat nå, men når jeg omsider skifter litt ut på våren tenker jeg.

I går fikk jeg brev fra NAV som informerte om at de hadde bedt legen min om en erklæring om helsetilstanden min. I dag fikk jeg melding inne på NAV app’n fra saksbehandleren min. Han informerte om at de allerede hadde mottatt legeerklæringen fra legen min. Samtidig så hadde han en del spørsmål, noe som pleier å komme hvert år på denne tiden. Det var ikke noe å vente med, så jeg satte meg ned å svarte med en gang og sendte det inn. Ba samtidig at saksbehandleren min ringer meg, for jeg har noen spørsmål i forbindelse med søknaden om AFP senere dette året.

Jeg blir alltid veldig stresset hver eneste gang jeg får brev og meldinger fra NAV eller andre offentlig instanser, hvor jeg må svare på spørsmål. Er så redd for at det blir feil…

Nå har jeg tenkt meg ut for å gå meg en liten tur i det fine været. Alt for fint ute til å sitte inne 😊

Håper din dag er og forblir fin 🥰

 

9 kommentarer
    1. Jeg pleier heller ikke å si ja til tilbud jeg får pr. tlf, men dette var jo en veldig bra deal da! Koselig å lese Hjemmet. Fint pyntefat også! 👍 Jeg har akkurat vært ute i det nydelige været, og nå var det god temperatur ute. ☀️ På morgenen idag var det -17 grader! Ha en fortsatt fin dag! 😎

      1. Jeg pleier jo ikke å ta telefonen om det er et ukjent nr, men denne gangen gjorde jeg det. Fatet er veldig fint, så det blir fint på bordet senere 🥰 Jeg har også vært en snartur ute i det fine været, og nå sitter jeg på balkongen og koser meg. Der er det full sommer, og jeg nyter virkelig dagen. Ha en superfin dag du også 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg syntes fatet var fint, og det kan virkelig pyntes opp med forskjellige ting. Det er mye fint i Hjemmet, så vi får se hva jeg gjør når prøvetiden er over 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg