Blogglesing, meldekort og gryterett til middag

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

Da jeg våknet i dag var det grått og trist ute på lik linje som de andre dagene, men vi har da i det minste ikke hatt noe regn så langt. For ca 1 time siden tittet sola fram og varmet opp balkongen. Den kommer å går litt denne sola, så vi ender nok opp med gråvær igjen. Temperaturen har ligget på mellom +13C og +14C i hele dag.

Kroppen og ryggen min har ikke helt ville spille på lag med meg i dag. Derfor har jeg bare vært inne og ikke gjort så mye. Fått satt i gang en maskin med klær, og fått unna litt oppvask. Ingen oppvaskmaskin her, så det må jeg være selv.

Det var tid for å sende inn meldekortet mitt til NAV i dag også, og det tok litt tid for meg å klare å sende det inn. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg så over, før jeg endelig klarte å trykke på send-knappen men mange var det i alle fall. Blir så lei av denne OCD’n som slår til for fult i blant. Noen ganger er den ikke så merkbar, mens andre ganger igjen gjør den alt den kan for å gjøre hverdagen vanskelig for meg.

Bloggen har ikke blitt prioritert de siste dagene, jo da jeg har nok skrevet et innlegg om dagen men ikke noe mer enn det. Det å lese andre sine innlegg har det blitt veldig dårlig med. Ettersom jeg ikke har orket å gjøre så veldig mye i dag, har jeg brukt tiden på å lese og kommentere. Det er jo litt av meningen med bloggingen, at jeg også skal stikke innom å vise interesse hos de som er innom min blogg også. Gjør jeg ikke det kan det fort skje at ingen har lyst til å besøke bloggen min etter hvert heller.

Jeg fikk så lyst på en gryterett til middag i dag, men har ikke kjøttdeig. Fant en pakke med kjøttpølser i stedet, og selv om det ikke blir helt det samme bruker jeg dem. Skjærer dem bare i tynne skiver og steker dem først, og så lager jeg resten av gryta. Det blir en perfekt lørdagsmiddag tenker jeg 😊

Som du ser av bilde ligger Ronja inne på klorematta og glipper med øynene, mens Vinja sitter ute på balkongen og følger med på fjærballene som flakser til og fra fuglemateren 😻😻

Håper du har hatt og fortsatt får en fin lørdag 🥰

 

#fugler #katteliv #nav #meldekort #helse #kroppen #inneliv #været

 

8 kommentarer
    1. Gryterett med pølser blir helt sikkert bra😃
      Hos oss skinner sola i dag.. Det er godt og varmt på terrassen til min mor😊
      Ønsker deg en fin lørdagskveld😚

      1. Ja det ble ganske varmt en stund her også, men så forsvant sola igjen og det ble kjølig. Gryteretten ble veldig god den, og jeg kommet garantert til å bruke kjøttpølse i gryterett en annen gang også 🥰 Ha en fortsatt fin lørdagskveld du også 😊

      1. Gryteretten ble veldig god den, og kjøttpølse passet veldig godt oppi. Jeg har jo hørt andre bruke det, men har aldri prøvd det før nå. Ja kosfaktoren har vært veldig høy i dag 😊

      1. Tusen takk 🥰 Middagen ble veldig god den, og jeg kommer definitivt til å bruke kjøttpølse i gryte en annen gang. Ja det er veldig greit at man får penger når man ikke orker å jobbe for fult. Jeg tenker at pipsene er veldig glad for at det er glass rundt balkongen, ellers er det nok fare for at noen av dem hadde bøte med livet 🙀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg