Bloggen fikk fri, da jeg dro på besøk

Image from Pixabay

Hei og fortsatt God påske!

Ute skinner sola igjen etter et par dager med overskyet og regn. Temperaturen ligger på +8,3C.

I går lot jeg bloggen få ha litt påskeferie, i mens jeg holdt på med litt andre ting.

På ettermiddagen hoppet jeg i bilen og dro opp til Bestisen, for en hyggelig kveld med henne, eldste nevøen og niesen hennes. Bestisen serverte lammestek og rotgrønnsaker, som smakte så godt. Vi satt lenge ved bordet og pratet etter at vi hadde spist. Niesen hadde med sin nye valp Susi på 6 måneder. Det er en nakenhund med pels, og hun var så flink og veloppdrage. Når sånne skjønnheter er på besøk, så får de mye oppmerksomhet. Det syntes nok ikke Felix the Cat så veldig greit, men det ble ikke noe mer enn litt fresing 😊 Glemte helt å ta noen bilder 🤔

Jeg har sovet i nesten 9 timer, og våknet uthvilt og i ganske god form. Har brukt formiddagen på å rydde litt og betalt regningene mine. Må være litt forsiktig med pengene fremover, for jeg har fått innkalling til tannlegen innen jeg får mai lønnen. Tviler på at jeg har noen hull, men man vet jo aldri….

Hadde tenkt å gå ut å vende jorden i bedene mine i dag, men ombestemte meg og venter til søndag eller mandag. I stedet skal jeg bruke dagen med å kose meg ute i sola med boka jeg kjøpte her om dagen.

Ha en super langfredag 🐣

 

18 kommentarer
    1. Så andre del av Den hemmelige motstanderen av Agatha Christie i dag før jeg token tur i skogen. Har sans for britisk krim og det passer bra i påska. Nå vil jeg sykle en lang tur siden det er langfredag. I morgen skal jeg spise grøt hos mine foreldre tar med meg en pose med noen kaker fra en kafe. Ellers må man nyte påsken. Hele Olsenbanden er tradisjon hos TV2 i påsken like sikkert som påskenøtter hos NRK. Nøttene ser jeg litt på men alt Egon og co gjør har jeg sett x antall ganger før. Men nå må jeg finne frem sykkelutstyr, hjelm, sykkelbukse og vanter. Ha en fin dag.

      1. Jeg hadde sett Agatha Christie serien før en gang, men så den igjen. Ja Krim hører med i påsken, blir ikke samme uten. Har akkurat vært ute å luftet meg nå i det fine været, ordentlig varmt og godt. Ha en fortsatt fin mandag.

    2. Hvordan er en nakenhund MED pels? Tydeligvis ikke naken lenger da…men hvordan hund er det egentlig da :-D? Bra du koser deg og sover lenge. Jeg slapper skikkelig av denne ferien 🙂

      1. Ja jeg syntes det var godt med bloggfri, og bruke tid på andre ting. Påsken har vært fin og jeg har kost meg hver eneste dag 🥰 Håper du har hatt en fin mandag 😊

    3. Noen dager er det godt å la bloggen hvile. Jeg blogger langt fra hver dag lenger, men får ånden over meg innimellom. I likhet med Frodithen hadde jeg ikke hørt om nakenhund med pels. Kanskje den har pels på hode og ben og er naken eller? Så du hadde tipset om bilder. Lykke til hos tannlegen! 🙂 Ja, man vet aldri om det kan bli dyrt. Å få stelt tennene går foran alt av fornøyelser for min del.

      1. Ja av og til er det godt å bruke tiden på andre ting enn blogg og sosiale medier. Tok et par runder med det nå i påsken. Den pelskledde nakenhunden, puff har pels over hele kroppen. De er så skjønne. Tannlegen er viktig, og den må prioriteres så penger må legges av. Selv om man ikke har vondt, så kan de hende noe må gjøres. Ha en fortsatt fin mandag 🥰

      1. Ja disse nakenhundene med pels er ordentlig skjønne, og denne jeg hilste på skal få være med på utstilling om ikke så lenge. Vi har det alltid koselig når vi i treffes. Ha en fin mandag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg