Blogge fra mobilen

Etter at jeg ble flyttet over til ny plattform, har jeg savnet å kunne blogge fra mobilen. Det var så greit å bruke app’n hvis jeg fikk lyst til å blogge, men ikke hadde tilgang på en PC.

Jeg bruker Chrome som nettleser, og fant ut at jeg kunne legge opp «faner» eller «sider» i nettleseren. Så nå har jeg lagt kontrollsiden på en fane og selve bloggen på en annen. Kontrollsiden ser litt annerledes ut på mobilen, men alt er der.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

..

Det tar Iflg Egmont en stund før vi får en ny app, men det ser ut til at dette fungerer veldig greit så da er det bare å blogge i vei ????

#blogg #test #chrome #nettleser #blogg

10 kommentarer
      1. Jeg fikk egentlig tips fra Egmont, at jeg kunne blogge pÃ¥ den mÃ¥ten. Det var ikke sÃ¥ innviklet som jeg trodde. Greit Ã¥ kunne lese kommentarer ogsÃ¥ ???? Eplene var de jeg kjøpte til jul, og de var sÃ¥ saftige og gode…

    1. Bra du fant ut av det. Blogger mye fra mobilen jeg også, og det fungerer veldig greit på wordpress. 🙂
      Enklere enn å ta med og overalt når jeg har lyst til å blogge 😉

      1. Jeg trodde først at jeg kunne bruke app’n til WordPress, men det kunne jeg ikke. Denne måten fungerer like fint. Jeg har virkelig savnet å kunne blogge fra mobilen, så dette var toppen ????

    2. Har aldri fÃ¥tt til det jeg…pÃ¥ den andre kunne jeg lese og kommentere..men prøvde aldri Ã¥ lage noe innlegg….og nÃ¥..hmm..mÃ¥ kanskje lage sÃ¥ jeg kan lese og kommentere ihvertfall..men aner ikke hvordan….SÃ¥ bra du fikk det til…

      1. Hvis du bruker Chrome som nettleser på mobilen, er det enkelt. Jeg fikk det ikke til i starten, men jeg gjorde sikkert noe feil som vanlig, hihi! Kommer nok til å bruke mobilen mye mer nå heretter ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg