Blir det rødt/ginger neste gang 🤔

Heisann!

Ute er det tåke som ligger helt ned mot bakken, i alle fall her oppe på de Stormfulle høyder. Temperaturen ligger på +6,2C.

Sitter å nyter dagens første kopp med kaffe og samler energi til å ta en runde med støvsugeren, i mens Vinja maser om å få våtfóret sitt. Er stiv i nakken, som nok skyldes at jeg har sovet i litt feil stilling. I tillegg så krisler det i halsen, men ikke for at jeg er eller begynner å bli forkjølet. Nei, det er allergien som er årsaken til det. Opplever det samme hvert eneste år på denne tiden og utover en stund…

Skal jeg farge håret rødt/ginger neste gang?

I går kveld satt jeg, som jeg ofte gjør, å scroller på TikTok og så på alt det snåle folk legger ut. Da dukket det opp et nytt filter som flere hadde prøvd, og da måtte selvsagt jeg også gjøre det. Hvordan se ut med rødt eller ginger hår? Har jo hatt det i luggen et par ganger, og syntes det var ganske kledelig. Kanskje jeg skal farge det over det hele neste gang, hva syntes du? Blir selvsagt ikke som på bilde som ikke bare har filter til håret, men også huden. Min hud kan jo sammenlignes med en fiskebolle i fargen 😉 Vi får se hva jeg bestemmer meg for etter hvert.

Senere i dag kommer Bestisen på besøk til meg på middag. Skal dra opp å hente henne ved 15 tiden. Meningen var lenge at jeg skulle servere kalkun med lårben, men jeg fikk ikke tak i det før påske. Så da blir det i stedet Toro sin Chili con Carne med hvitløks baguett. Det går fort å lage, og så er det veldig godt selv om den ikke er laget fra bunnen.

Nå må jeg få baken opp av stolen og komme i gang med det som skal gjøres, og så håper jeg du får en fin påskeaften 🐣

12 kommentarer
      1. Min naturlige farge før jeg begynte å farge håret når jeg var ca 22, var musegrå eller kommunegrå. Nå er det en lettere blanding av hvitt og blågrått. Vi får se hva det blir til etter hvert. Gøy er det nå å leke seg litt med sånne filter 😉

    1. Koselig med besøk og Chili con Carne er jo så godt! 😋 Her blir det Toro Orientalsk gryte med ris og salat idag. Jeg har jo fulgt med på Påskekrimlekene, og idag er siste episode og morderen blir avslørt. Jeg har prøvd å finne det ut, men har ingen anelse. Det var jo siste Påskelabyrinten idag, og det ble en velfortjent vinner, – de to andre hadde ikke mye å bidra med! Ha en fin påskeaften! 🐥🌷🐤

      1. Gryteretten smakte veldig godt, sterk men god så vi koste oss med maten. Fikk strikket en del på skjerfet jeg skal gi bort, og regner med det blir ferdig i dag. Jeg gjettet helt feil på hvem som var morderen i Påskekrimlekene. Trodde det var Jørn Lier Horst en stund, men det var jo ikke det. Helt enig med deg at det var en velfortjent vinner i Påskelabyrinten. Ha en strålende søndag 🤗

      1. Vi hadde en veldig koselig kveld, med strikketøy og deilig mat og litt påskesnop. Skal ikke se bort fra at jeg plutselig dukker opp med rødt hår 😉 Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg