Bestilt time til å fikse neglene

Photo taken with Focos

Da var det på tide igjen…!

I går var jeg innom Iris Nailbar på Bryn senter og bestilte time til å fikse på neglene igjen. Jeg elsker lange negler, men ikke for lange da er de bare i veien hele tiden. Nå har jeg kommet dit at det er litt trøblete å få på armbånd, kjeder og for ikke å glemme skrive på tastaturet (mobil, iPad eller PC). Jeg liker godt denne svarte lakken med glitter, og har noen tanker om at jeg vil ha det denne gangen også. Spørsmålet er da om jeg også skal ha oransje igjen, og hvis ja hvor mange fingre? Nå skal jeg ikke være der før på mandagen, så jeg har noen dager å bestemme meg på. Fargeglad som er jeg er, kan det jo hende jeg ender opp med noe helt annet enn det jeg sitter å tenker på her og nå.

Skal komme med en oppdatering på mandag om hva jeg bestemte meg for 💅

#negler #negledesign #fargeglad #irisnailbar #velvære

 

 

6 kommentarer
      1. Jeg har alltid likt å ha lange negler, men ikke så lange som de er nå. Nå føler jeg at de er blitt for lange, så jeg tenker negledesigneren skal få ta av en del på lengden 😉 Røde negler er ikke feil det heller.

    1. Det er lekkert, likte fargene. Jeg orker ikke lange negler, men liker farger på dem. Jeg roter for mye i jorda og kliner for mye med maling og sånn ute. Funker ikke.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg liker å ha litt lengde på neglene, men ikke så lange som de er nå. Ellers går det ganske greit å drive med håndarbeid og rote i jorden. Denne lakken sitter så godt at jeg har enda ikke klart å flasse den av 😉

    2. Likte veeeeldig godt den fargekomboen fra bildet…fikk sånn skikkelig høst-& Halloweenfølelse 😍 Sjøl kan jeg dessverre ikke ha lange negler…driver med aaaaalt for mye “skittarbeid” til det, hehe 🙈😂

      1. Tusen takk 🥰 Jeg likte også veldig godt denne fargekombinasjonen, og har bestemt meg for å gå for noe av det samme igjen. Det er ikke alltid det passer med lange negler, men for meg går det greit å jobbe med forskjellige ting. Bare de ikke er så lange som nå altså 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg