Bare en snartur innom for å si

GOD MORGEN


Jeg har ikke hatt behov for å stå opp så tidlig de siste dagene, men i dag måtte jeg det. Litt smal i øynene, og treg i kroppen er jeg men det går seg nok til.

Om litt skal jeg løpe avgårde for å trene hos fysioterapeuten, og litt senere skal jeg til frisørdamen å få klippet og farget håret mitt til jul. Akkurat det skal bli godt, for nå føler jeg meg som ei utvaska skurefille, hehe!

Ønsker dere alle sammen en flott fredag



#godmorgen #morgen #trening #frisørdamen #klipp #farging #blogg

8 kommentarer
      1. Jeg ble veldig fornøyd, med både klippen og hårfargen. Sist gang jeg var der syntes jeg fargen min ble litt for gyllen, men denne gangen ble det akkurat sånn jeg ville ha den. Ha en fortsatt fin fredagskveld 😊

      1. Ja det gjorde virkelig godt Ã¥ fÃ¥ klippet seg litt og fixet pÃ¥ fargen. Jeg bestilte time til i dag da jeg var Ã¥ klippet meg sist, da garanterte jeg for at jeg fikk klippet meg før jul… Ellers hadde jeg nok dessverre sett ut som en piasavakvast nÃ¥, hihi!! Dagen ble ikke sÃ¥ ille i dag, selv om det ble en runde i butikkene i dag ogsÃ¥.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg