Arm no 2 er i gang, og så kom det mer regn ☔️


Heisann!

I flere dager har jeg sagt at jeg skulle begynne på andre armen til Crush genseren. Først i kveld kom jeg ordentlig i gang, og ettersom jeg har strikket en del har jeg kommet lenger enn på bilde.

Jeg begynte på et nytt nøste, for at fargene på armene skulle bli like. Så bomma jeg litt allikevel… Burde ha nøstet opp litt og begynt lenger inn på nøstet, så hadde det blitt helt likt. Nå ja, det er egentlig ikke noe som gjør meg så mye 😉. Når jeg la bort strikketøyet målte jeg armen, og jeg har igjen ca 14 cm før den er ferdig.

I morgen skal jeg i Arbeidsstua borte i Fjellhamar Kirke, og er jeg flittig der blir kanskje armen ferdig 😉.

Vi slapp ikke unna regnet i dag heller. Først kom han Tor å buldret og brakte, og så bøtta det ned noe voldsomt. Vi har fått mer enn nok regn nå så det holder ☔️.

Nå skal jeg se på Åsted Norge, som jeg hadde glemt var i dag.

17 kommentarer
    1. Nydelige farger på denne genser. Ser lekker ut. Sånn frisk i fargene, det er fint synes jeg..
      I dag har vi hatt strålende vær, det var deilig 🙂 klems…

      1. Tusen takk, har blitt veldig glad i fargene selv 🥰 Man skal ikke være redd for å bruke sterke farger 😉 Vi hadde mye sol på dagen, men på ettermiddagen var det slutt. Ha en fin kveld, klem 🤗

      1. Det er helt greit med litt forskjell på ermene, syntes bare det er litt stilig 😉 Det holder med regn nå egentlig, men det er meldt mer til helgen. Håper det i så fall ikke kommer før på lørdag, for jeg skal på uteteater på fredag. Ha en en torsdag, klem 🤗

    2. Kjempefine og herlige farger på genseren, og jammen går det fort fremover med strikkingen 😊

      Fint vær til å kose seg inne i når det regner. Her hos oss har det vært oppholdsvær i hele dag. Meldt slik i morgen også.

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Denne genseren er veldig rask å strikke, så her går det unna 😉 Elsker fargene som lyser opp og er friske. Været vi har hatt er jo fint strikke vær i alle fall. Nå har det vært bra noen dager, men til helgen er det meldt mer regn. Klem 🤗

    3. Så rask du er til å strikke! Flotte, friske farger! 🥰 Ja, det har lett for å regne nå, men idag har det faktisk vært oppholdsvær her. Ha en fortsatt fin tirsdag! 🤗

      1. Vi har hatt noen ganske fine dager med sol nå, og det ser ut til å fortsette i dag ☀️ Disse Crush genserne er veldig raske og strikke ettersom jeg bruker pinne no 8. Fargene er ordentlig frisk og fine. Klems 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Vi kan ikke klage på at det er for tørt nå, og jammen melder de mer regn til helgen 🙈 Hadde vært godt om det ble det siste, og at resten av høsten var fylt med sol. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg