Ananas 🍍 eller pĂ„ske 🐣

Photo taken with Focos

Heisann og god kveld!

For det meste har det vÊrt grÄtt vÊr i dag, men jammen prÞvde sola Ä trenge igjennom skydekket uten helt Ä lyktes. Temperaturen har vel ligget rundt +2C pÄ dagen, men da jeg var ute for litt siden var den nede pÄ 0C.

Du lurer kanskje pĂ„ overskriften? Det har seg sĂ„nn at jeg har vĂŠrt Ă„ fikset neglene mine nĂ„ i kveld, og da gikk jeg for ombre negler i gult og grĂžnt negler. Noen ville kanskje kalle det pĂ„skenegler 🐣, mens andre ville kanskje si ananasnegler 🍍. Uansett hva man kaller det, sĂ„ er jeg veldig fornĂžyd med resultatet 💛💚.

Da jeg var innom salongen og bestilte time i gĂ„r ettermiddag, hadde de ledig kl 12 i dag. Et tidspunkt som passet meg perfekt
. Tidlig pĂ„ formiddagen i dag ringte de fra salongen og informerte om at jeg hadde blitt dobbeltbooket, og kunne jeg komme 17:30 i kveld eller pĂ„ mandag. NĂ„ var jeg innstilt pĂ„ Ă„ gĂ„ i dag, sĂ„ selv om det var litt sent sĂ„ tok jeg den sene timen. Det er jo sĂ„ typisk at sĂ„nt skjer med meg 🙈

NÄ har jeg krÞllet meg sammen i godstolen, og ser pÄ Alle mot 1. Det er et av mine favoritt program, og jeg mÄ alltid ha det med meg.

14 kommentarer
    1. Bra saker det der. Ute er det en smak av vinter igjen sÄ vi har snÞ til pÄske. Var en fin feiring av mor i gÄr, var 9 stk og det ble bÄde kake og kaffe. Vil sjekke ut Follobanen i dag og ta en dagstur til Ski. MÄ ut en tur, trenger luft og se andre ting enn slÞve Drammen. Blir vel en matbit der eller noe tenker jeg. Tar pÄ meg stÞtte strÞmper, jeg fikk en vridning i leggen fredag som var vond. Hadde ikke brukt stÞtte strÞmper pÄ lenge. Av den grunn tok jeg det med ro i gÄr. Har tatt Äreknutene pÄ begge beina det var litt trÞbbel der en stund takke vÊre min egen dumhet. Men det er over 1,5 Är siden. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk đŸ„° Ja nĂ„ kom det litt vinter igjen, men det spĂžrs vel om den blir liggende fram til pĂ„ske. Jeg hĂ„per nĂ„ i alle fall ikke det. Ja Follobanen er i gang igjen etter mye styr, sĂ„ det blir nok en fin tur. SĂ„ bra at feiringen av din mor var vellykket. Ha en fortsatt fin sĂžndag.

    2. Skikkelig fine negler du har fĂ„tt til pĂ„ske.đŸ„đŸ’›đŸ’š
      Det kan jo absolutt vĂŠre bĂ„de pĂ„skenegler og ananasnegler.đŸ‘ŒđŸ»
      Ha en fin sĂžndag!đŸ€—đŸŒž

      1. Tusen takk đŸ€— Fargene passer jo til begge deler de, men jeg hadde vel pĂ„sken i tankene da jeg valgte fargene. Ha en fortsatt fin sĂžndag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg