Abid Raja på Lørenskog Hus i kveld

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann og god kveld!

Bare en kjapp tur innom for å fortelle hva jeg har gjort i kveld.

Sammen med Bestisen og kusinen hennes dro jeg bort til Lørenskog Hus, for å høre politiker og advokat Abid Raja snakke om boken sin «Min skyld». Som handler om livet hans som spedbarn og frem til han ble voksen. Barndommen hans var preget av vold i hjemmet, mot hans mor men også barna etterhvert. Det var så sterkt å sitte der å høre på hvor ille det var. Jeg fikk vondt langt inn i hjertet mitt. Forferdelig at noen skal behøve å vokse opp i sånne forhold.

Vi var kun 40 stykker i rommet, og det var krav til munnbind når vi beveget oss fra stolen vi satt på. Jeg hadde håpet å få en ordentlig bilde av han uten munnbind, men jeg satt dessverre ikke sånn til at det var mulig. Bilde ble det allikevel 😉

Dette er boken hans, som han også solgte og signerte der. Jeg hadde allerede kjøpt boken da den kom ut i november eller desember, husker ikke helt. Hadde håpet å få lest den innen i kveld, men jeg har bare kommet meg er par sider inn.

Har du lest boken hans?

 

#lese #bøker #kultur #samtale #lørenskoghus

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg