Å plutselig hadde jeg to adventskalendere

Heisann og god ettermiddag!

Ute har det vært litt bedre vær i dag, ikke så grått og trist som de siste dagene. Temperaturen har ligget mellom -0 og +1,0C det meste av dagen.

Siste arbeidsdag for denne uken er over, og jeg skal ikke på jobb igjen før på tirsdag. Da er det bare 6 arbeidsdager igjen 🥳

For litt over en uke siden kjøpte jeg meg en adventskalender med Ferrero kuler inni, og i dag fikk jeg jammen en kalender til når jeg kom på jobb. I den er det både godt å spise og lun te til mørke desemberkvelder 😉

2 adventskalendere med godsaker inni

De er ganske store begge to, og jeg ser at det er mye å glede seg til hver dag til både kaffen og tekoppen. I den kalenderen jeg fikk fra jobben ligger det også med et sitat med hver dag sammen med godsakene 🥰

1 desembers innhold

Over her kan du se hva jeg fikk i dag. Jeg har ikke smakt på noe av innholdet enda, men det skal jeg nok i løpet av kvelden. Sitatet for 1 desember er:

“Ikke la fortiden definere hvem du er i dag!

av Björg Thorhallsdottir.

Jeg ble endelig ferdig med saken jeg har jobbet med i et par dager, og jeg stressa skikkelig for å få den ferdig å sendt den over til revisjon innen jeg logget ut i dag. Det er ikke noe stas å ha sånne ting liggende, og forhåpentlig er alt OK så det bare kan sendes ut når jeg er tilbake på jobb igjen til uken.

Kjenner meg fortsatt litt stressa og føler at skuldrene er litt høye, så nå skal jeg sette med ned å slappe av en stund å roe ned kroppen før jeg gjør noe mer.

Håper din torsdag har vært fin 🥰

 


17 kommentarer
      1. Disse store var veldig fine, og jeg klarte ikke å vente til i kveld med å smake jeg 🫣 Har Flaxkalender også, men det var der ikke noe å hente i dag 😉Klem 🤗

    1. Å, så koselig med 2 kalendere.🥰🤩
      Den med te i vet jeg er veldig bra.
      Jeg er også glad i lakris og det er det i den vet jeg.
      Kos deg med å smake på godsakene i kveld.🤗🎅🏻🥰

    2. Jeg kunne ikke hatt en slik sjokoladekalender… Hadde sikkert spist opp sjokoladen fra alle lukene den første kvelden 😅 Lykke til med de siste arbeidsdagene! 🙂

    3. Så fine adventskalendere, – da har du noe å kose deg med til hver dag. Her er det én sjokoladekalender og to Flaxkalendere. Junior vant 10 kr idag, og var veldig fornøyd.😀 De har også kalender på skolen, – alle har tatt med ei gave hver og så trekkes det ut én hver dag til alle har fått.

      1. Ja begge disse kalenderne er fine, og jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få fra arbeidsgiver også. Så nå blir det ekstra med godsaker hver dag. Jeg har to Flaxkalendere, en til meg og en til Vinja men ikke noe gevinst enda. Blir det gevinst på den som jeg skrev Vinja på, kjøper jeg noe til henne om hun liker 😉

    4. Fikk en flaxkalender hver på jobben i dag + at det daglig trekkes ut en liten gave hver dag. I år var pakkene like men i fjor var det ymse greier. Tar med den hjem i morgen for da har jeg med meg sekk. Var hos mine foreldre i dag og det er blitt til vane at jeg tar med en pose Gliffler. De er kjempegode så det er en slager på Tranby. Mor viste meg et postkort fra 1915 med bilde fra torget i Drammen. Var frimerke på som kosta 5 øre den gangen – sjelden jeg sender bra i dag men jeg tror det koster 20 kroner. Ble pannekaker, kaffe og scrabble. Håper vi begge har maks flaks med kalenderne våre. Nå venter drømmeland om litt. Ha en fin kveld.

      1. Vi har også en felles kalender på jobben, hvor det trekkes hver dag. Gøy å finne sånne gamle kort og se hvordan det så ut den gangen. Jeg aner ikke hva det koster å sende kort nå, men det finner jeg vel ut når jeg skal sende årets julekort. Dyrt som bare den er det… Ha en fin fredda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg