Å plutselig hadde det gått en time

Heisann og god morgen!

Det fine sommerværet vi hadde i går, er må erstattet med regnvær. Temperaturen ligger på +15C.

Jeg våknet allerede før 8 i dag, og skjønte at det ikke var noen vits å ligge i sengen lenger. La meg før midnatt i går, og kroppen hadde fått det den trengte av søvn. Har fortsatt feber, men føler meg en aning bedre enn i går. Å det er jo positivt 😉

Det var ikke meningen at jeg skulle ut i går, men så var det noe jeg måtte ha i butikken. Så jeg bestemte meg for å dra ned på Coop Xtra en tur. Tok samtidig med meg en full pose med glass til gjenvinning, som jeg var innom å kastet først.

Før jeg fikk kjørt av gården havnet jeg på krakken, sammen nabo H som ikke kom inn i leiligheten. Han hadde nemlig glemt å ta med nøkkel da han og partneren dro ut, og så ble det han selv som kom først hjem… Jeg endte da opp med å holde han med selskap til partneren kom. Når man sitter på uteområde, er det ofte at noen som kommer bort å blir med i samtalen. Det gjorde det i går også, så tiden bare fløy av gårde. Jeg endte opp med å sitte ute i 1 time, og brukte bare 20 minutter på selve handleturen 😂

Ettersom jeg var så tidlig oppe, har jeg fått unna en del husarbeid i tillegg til Vinja’s morgenstell. Så da kan jeg med god samvittighet kose meg med blogg en stund 😉

Ønsker deg en fin fredda 🥰

9 kommentarer
    1. Det var godt å være ute i finværet igår, og koselig med en prat med naboene 🥰 Idag er det best å holde seg inne, – håper du finner på noe hyggelig å gjøre. Samboeren har fått kreft, så her blir det stråling og cellegift framover, og håper på det beste. 🤞

      1. Neimen huff, det er en tøff diagnose å få, og jeg håper jo at dette skal gå bra. Slitsomt for alle så lenge behandlingen pågår, men viktig å tenke positivt selv om det ikke alltid er like enkelt. Mange varme klemmer ❤️

        Selv om jeg hadde feber i kroppen i går, var det godt å sitte ute en stund i det fine våret. I dag blir det nok å finne på noe inne, og det er ikke mangel på oppgaver eller hobbyer 🤗

    2. Bra dere tok praten i går, for i dag er det ikke lett å sette seg ut på en benk!
      Det er innevær så det holder..
      Deilig med kaffe, seg har drukket mine kopper for dagen så får finne noe annet i koppen etter hvert…
      En riktig fin dag videre 💚

      1. Ja skulle vi ha sittet på krakken i dag, måtte det ha blitt i regnbukser, jakke og sydvest tror jeg 😉 Jeg har tatt mine to kopper med kaffe på morgenen, men det kan være det blir en etter middagen 🤔 Klems 🤗

    3. Med huset fult av barn var det kjekt med fint vær i går 😀 I dag har vi sendt de ned på kinorommet i kjelleren da ikke en gang hunden vil ut i dette været 😛 ha ha… Så bra at formen er noe bedre i dag, krysser fingrene for at den blir enda bede ut over dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg