Å da havnet jeg på pluss

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere litt om statusen på skrapekalenderne mine. Som jeg har nevnt tidligere så har premiene kommet i små og kanskje litt større beløp med jevne mellomrom. I dag kom et av de større beløpene, jeg skrapet fram 200,-.

Jeg må innrømmet at jeg jublet litt der jeg satt, for med det siste beløpet så har jeg faktisk klart å tjene inn det jeg ga for kalenderne. I tillegg ligger jeg 50,- på pluss siden. Jeg hadde jo håpet at jeg skulle klare det, men trodde vel egentlig ikke noe særlig på det…

#spill #julekalender #skrapekalender #kalender #gevinst #pluss #blogg

6 kommentarer
    1. Gratulerer – det var moro. Selv så satsa jeg 18 kroner på vikinglotto i går og vant 55 kroner. Det er slike ting i hverdagen som man husker. Og i dag kjøpte jeg meg dress. Handla på Dressmann og fikk jakke, bukse og belte til 1800,- kroner. Ikke så ille syns jeg for en svart dress og bukse + belte. Var jo dresser der som kosta mye mere og sikkert bedre kvalitet men det må bli neste gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg