6 store og 2 små var ute å spiste middag

Heisann!

Ute er himmelen knallblå, og sola skinner 🌞 Temperaturen derimot var litt skarp da jeg sto opp til morgenen i dag med +9,4C. 

Det er svært sjelden at jeg husker drømmene mine lenger, selv om de er der hver natt. Det er når man er i REM modus som drømmene er kraftige og livlige, og iflg Fitbit klokken var jeg i REM i det alarmen gikk av til morgenen.  Å for første gang på lenge husket jeg drømmen jeg hadde, og skjønte ikke helt at jeg var tilbake til virkeligheten med en gang.

I går var 6 store mennesker og 2 små på Egon ved Triaden og spiste middag, i anledningen at Bestisen har bursdag i dag. Hun hadde bestilt bord til kl 15, og ettersom vi hadde med 2 små var det et greit tidspunkt. Tanken var først at vi skulle spise middag og gå på teater i dag, men fant ut at vi delte det opp. De to små (gutter) på 4 år, hadde ikke møtt hverandre før men fant tonen med en gang. De storkoste seg og lekte sammen fra første stund. Innimellom ble de veldig høyrøstet så foreldrene og bestemor måtte minne dem på innestemmen. Ikke at det var noen fare for at de forstyrret noen av de andre gjestene 😊 De syntes det bare var hyggelig med to sånne flotte og energiske småtasser.

Jeg bestilte Baconsurret indrefilé til middag og en alkoholfri Brooklyn Special til drikke. Til dessert ble det Sjokoladefondant og en dobbel Americano. Det som var litt dumt, var at kaffen kom så lenge før desserten at den var nesten kald. Kunne sikkert ha klaget på det, men orket ikke. Dessuten så gjorde de som serverte en fantastisk jobb og de sto ikke stille et øyeblikk, for det var helt smekk fult med folk både inne og ute.

Rett før kl 18 brøt vi opp, og da var både de store og de små fornøyde og veldig mette 😊

Resten av kvelden gikk med til å kose med Vinja og se på TV. Det var jo “Stjernekamp” som jeg bare må få med meg, og i går var det jo opera som var kategorien. Det er en av mine favoritter, for ikke alle fikser det så godt. Syntes i grunnen de fleste klarte seg fint. Til slutt var det Mia Gundersen som måtte forlate konkurransen. Neste gang er visst kategorien 90-tallsmusikk.

Planer for søndagen bortsett fra forestillingen The Addams Family i Lørenskog Hus, er vel egentlig bare å nyte dagen og brett å legge bort klesvasken min som endelig er tørr.

Håper du får en fantastisk søndag 🥰


10 kommentarer
    1. Både middagen og desserten hørtes helt himmelsk ut! 🥰 😋 Småbarn på restaurant har alle som har barn hatt med seg, og kjenner til hvordan det er, så bra de husket det og ikke kom med noen negative kommentarer 😅👍 Kos deg på forestillingen idag! 🤗☀️

      1. Det kunne nesten ikke ha blitt bedre 😊 Ingen brød seg om at de to små lekte og ble litt høyrøstet. Tror foreldrene og bestemor var mer bekymret for det enn de som satt rundt. Klems 🤗🤗

      1. Helt enig, maten er nydelig hos Egon og de som jobber der er alltid så imøtekommende og yter god service. Bestisen ble feiret i 2 dager, og da jeg slapp henne og niesen av i går var hun veldig fornøyd. Klem 🤗

      1. Alle koste seg, og det var gøy å se hvordan småguttene fant hverandre og lekte så bra sammen 😊 De har jo så god mat på Egon, og stedet i seg selv passer oss veldig godt. Hihi, ja jeg liker å krydre disse Bitmoij avatarene av meg på bloggen, og mange av dem er også morsomme som denne hvor jeg fyker av gårde på et blad 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg