5 raske spørsmål – del 39

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Kan en man og en kvinne “bare” være venner?

Svar: Ja, helt klart. Selv har jeg mannlige venner som bare er akkurat det uten at det er et problem.

 

Spørsmål 2: Er det ok for en mann/gutt å sminke seg for å se litt mer fresh ut?

Svar: Jeg syntes jo ikke det er nødvendig, men har ikke noe problemer med det om en kompis skulle gjøre det.

 

Spørsmål 3: Hvordan tror du selv at dine beste venner skulle beskrive deg med tre ord?

Svar: Sta, hjelpsom og temperamentsfull

 

Spørsmål 4: Hva er det første du gjør når du kjenner at våren er her?

Svar: Begynner raskt med allergimedisin, sånn at jeg kan sette meg ut i solen og bare nyter dagen.

 

Spørsmål 5: Hva tror du er det absolutt verste med å bli gammel?

Svar: Det er å måtte være avhengig av andre for å fungere hjemme, og/eller å bli sengeliggende uten å kunne kommunisere med omverdenen.

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg