5 raske spørsmål – del 38

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Om du fikk velge en låt som din uvenn måtte høre på non-stop i en uke, hvilken låt skulle du velge da?

Svar: Seasons in the sun med Terry Jacks, for den hater jeg.

 

Spørsmål 2: Irriterer det deg om bilde ditt i passet eller på førerkortet ikke blir så bra?

Svar: Jeg kan ikke huske at de noen gang har blitt normale, så det er ikke noe å irritere seg over.

 

Spørsmål 3: Hva er den verste duften du kan tenke deg?

Svar: Oppkast, og en spesiell parfyme som jeg dessverre ikke vet navnet på.

 

Spørsmål 4: Om du ble tvunget til å velge mellom å aldri mer i livet bruke noen for for sminke, eller aldri mer få lese en bok. Hva skulle du velge?

Svar: Jeg bruker omtrent aldri sminke, så jeg hadde ikke hatt noe problem med å unnvære det. Bøker kunne jeg nok ikke unnvære, enten i hånden eller på øret.

 

Spørsmål 5: Hadde du noe kallenavn da du var yngre?

Svar: Innad i familien ble jeg kaldt for Tjorven, for jeg så ut som henne.

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg