3 søndag i advent, og jeg skal fikse neglene mine 💅🏼

Vinja Lillepuzdatter

Heisann og god 3 søndag i advent!

Ute driver skydekket og sprekke opp, for å gi plass til klarvær. Etter to dager med tåke er det jammen godt med bedre vær. Temperaturen ligger oppe på +2C.

Snøen som har ligget på asfalten ute i gården har nå blitt til is, og den fine vaktmesteren våres har allerede vært ute å strødd. Det betyr at jeg kan la broddene ligge igjen når jeg skal ut etterpå.

Når jeg sto opp i dag var jeg veldig fornøyd med at jeg stekte opp medisterkakene i går, i stedet for å vente til i dag eller i morgen. For jeg hadde faktisk sterke argumenter for å vente 🙈

Jeg glemte helt å skrape Flaks kalenderne og åpne de andre kalenderne i går, så i dag ble det dobbelt med luker. Det hjalp dessverre ikke på Flaks kalenderne, for alle 4 lukene glimret med fravær av gevinster. Ser også dårlig ut for at jeg skal klare å få noe utbytte med symbolene på baksiden av kalenderne. Nå er jeg innforstått med at det er store muligheter for tap når jeg kjøper kalenderne, så jeg blir ikke veldig overrasket om jeg ikke vinner.

Jeg har forsøkt å ta bilde av Vinja foran juletreet eller sammen med en nisse i flere dager, men damen har ikke vært villig til å stille som modell. I går derimot klarte jeg å få tatt et bilde, og det var mer flaks at hun satt stille såpass lenge 😉

Senere i dag skal jeg fikse neglene mine hos Iris Nailbar på Bryn senter. Da skal de rosa/lilla glitterneglene byttes ut med røde glitternegler. Jeg bestilte timen da jeg var å fikset neglene sist for å være sikker på å få en time før jul. Det er sjelden jeg drar på et shoppingsenter på en søndag før jul, så det skal bli spennende å se hvor mange som steamer rundt der.

Ønsker deg en fin søndag 🥰


4 kommentarer
    1. Nå fikk du til et skikkelig fint bilde av skjønne Vinja🥰 Og Iris Nailbar på Bryn burde jeg også absolutt besøke, for her ser det elendig ut😅 Har alltid gått rett forbi der når jeg er på senteret, dessverre😉

      1. Vanligvis er Vinja glad for å stille som modell, men ikke foran juletreet. Heldigvis gikk det til slutt 🥰 Jeg har gått hos Iris Nailbar siden de åpnet i mai/juni 2020, og har latt dem fikse neglene mine siden. Neglene er ikke så lange nå, men skal ta av litt på lengden allikevel 😉 Det koster jo litt, men jeg syntes det er verdt det. Ha en fortsatt fin søndag 🤗

    2. Nydelig julebilde av Vinja oog treet. Så vakkert.
      Håper du hadde en fin dag på senteret med nye negler og ikke altfor mye mas med folk.
      Folk liker jo å handle på disse søndagene..Vinne, vel det er ikke lett…Men noen drar i land premier..
      Ha en fin kveld 🙂 Klems..

      1. Tusen takk 🥰 Jeg storkoste meg i går og fikk fikset neglene mine, mens jeg hørte på vakker julesang i bakgrunnen. Det var veldig mange folk på Bryn senteret i går, langt flere enn jeg trodde det ville være. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg