SÃ¥ ble det litt julestemning

I går kveld begynte det å snø lett, men utover kvelden og natten kom det mer og mer. Det blir så lyst og stemningsfult når alt blir hvitt, og den rene julestemningen ;o)) Jeg fant fram kamera og gikk ut på balkongen for å sikre meg noen bilder av snøen, for det var ikke gitt at den kom til å bli liggende til i dag ;o))

Heldigvis har temperaturen holdt seg rundt 0 punktet så snøen ligger der enda den ;o))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er mye frustrasjon og irritasjon inne på blogg.no om dagen. De som har blitt flyttet over til ny platform sliter med skrive og produsere innleggene sine. Foreløpig ligger jeg der jeg har vært hele tiden, så min frustrasjon er i dvale enda. Regner med at jeg sikkert kommer til å ha mitt å slite med jeg også, når det blir min tur til å flytte.

#snø #stemning #julestemning #vær #blogg #frustrasjon #irritasjon 

12 kommentarer
    1. Ja, det kom litt snø. Nok til at snømenn lages, akebrett brukes og at brodder ikke er så langt unna. Mye nytt for dere med blogg, men alt blir en vane men mange er irriterte. Håper overgangen blir bedre for deg enn hva du frykter. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Vi har ikke så mange barn her i de nærmeste bloggene, så det har blitt lite akebrett og snømenn. Det kommer sikkert til å gå seg til dette med den nye platformen etterhvert tenker.

      Jeg hadde en gammel profil pÃ¥ bloglovin’ som jeg har vært inne Ã¥ oppdatert, og holder pÃ¥ Ã¥ legge til de jeg følger. Da er det litt lettere for meg Ã¥ finne dem igjen, bÃ¥de nÃ¥ og senere ;o))

    3. Ja det er vakkert med snøen! og var deilig med litt nye motiver Ã¥ ta bilder av…hihih…Du kan jo logge deg inn pÃ¥ bloglovin.no og se og bli kjent der….finne de du vil følge videre der, sÃ¥ er det klart….for dette blir den nye blokk oppgangen din…Du mÃ¥ lage den selv…hihih…Men fungerer helt oversiktlig og greit…lykke til nÃ¥r din tur til ny blogg kommer….

    4. Toini: Ja det er det er flott nå, og jammen har det ikke begynt å snø litt igjen nå ikveld. Er du sikker på at det er .no og .com på bloglovin? Jeg har en profil på .com, som jeg har hatt lenge, men ikke bruk så mye. Jeg så du skrev .no til Connie tror jeg, og forsøkte å finne siden men den eksisterte ikke.

      Jeg har fått mailen om omleggingen, så da er det vel bare et spørsmål om tid før jeg er over ;o))

    5. Hvis du har fått mail, så er det nok i morgen tidlig 🙂 Plutselig er du over hos oss. Det er mye prøving på gang, jeg driver og prøver meg med header. Foreløpig har jeg bare et bilde. Men jeg vil ha et som ligger etterhvert. Blir for stort dette. Men må ha NOE inntil videre 😀 Tidligere i dag klarte jeg ikke å kommentere hos deg, håper det går nå 🙂

    6. Ja, det er sÃ¥ fint med snøen og all julebelysningen, – skikkelig julestemning! Føler med dere som blir tvangsflyttet til ny blogg-blokk, men det gÃ¥r seg nok til etterhvert. Dere kan sikkert dele noen tips og triks. :o)

    7. frodith: Det har ikke skjedd noe enda pÃ¥ bloggen, men det kommer nok…. Hva med den gamle headeren din, kan du ikke bruke den da? Jeg regner med at jeg kommer til Ã¥ sitte her om litt med vilt blikk og stive fingre jeg ogsÃ¥, hehe!

      Jeg har ogsÃ¥ hatt problemer med Ã¥ kommentere… FÃ¥r masse feilmeldinger om at det ikke gÃ¥r, og sÃ¥ har det gÃ¥tt igjennom allikevel. Det retter seg nok, for de har litt av en jobb med Ã¥ flytte oss over og fÃ¥ alt til Ã¥ fungere.

    8. Hanne Beate: Ja nå er det ordentlig stemning ute, og jeg storkoser meg ;o)) Alt som er nytt blir litt vanskelig i begynnelsen, men som du sier så får vi dele med oss av erfaringene så ordner det seg nok ;o)) Jeg er fortsatt på samme plassen, men har fått mailen så det kan nok hende at jeg er over før jeg aner ordet av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg