Jeg vil jo ikke fryse

At jeg er glad i rosa går ganske tydelig fram av bilde, og hadde jeg hatt joggings og kosejakke i rosa ville jeg nok ha hatt på det også ;o)) Syntes ikke på bilde, men jeg hadde på rosa cloggs også. Jeg skulle egentlig bare ut for å kaste litt søppel, men som den store frysepinnen jeg har blitt kledde jeg godt på meg. 

Det var vel strengt tatt ikke nødvendig med noe på hode, for så kaldt var det ikke, men jeg har en skikkelig “bad hair day” i dag. Da var det greit å slenge på seg pannebåndet jeg selv har laget i refleksgarn ;o))

#fryse #rosa #klær #håndlaget #pannebånd #refleksgarn #varm #blogg

10 kommentarer
    1. Rosa kler deg godt mens rødt er min farge egentlig. Bra at man har gode varme klær utover nå. Det er start for maratonsendinger på NRK nå, man skal få med seg hvert hopp, hvert skitak og hvert hundredel på skøytebanen. Det blir for mye på en gang. Men takke være en reklamebolk før hver sending sender NRK timesvis med sport. NRK har millioner av reklameinntekter men alikevel må man betale lisensen.

    2. Helge: Tusen takk ;o)) Skal man oppholde seg ute i den tiden som kommer nå, må man ha varme klær. Jeg som fryser så lett, må i alle fall tenke på det. TV’n har stått på NRK hele dagen, men jeg fikk en liten pause nettopp da naboen stakk innom for en kopp kaffe ;o))

    3. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ;o)) Jeg elsker den rosa vindjakken, men den begynner snart å bli for kald å gå med nå. Veldig glad i den åpne luen, og så er det jo i refleksgarn, så jeg syntes godt når jeg er ute i mørket ;o)) Ha en riktig god natt ;o))

    4. fruensvilje.blogg .no: Nei jeg orker ikke å gå å fryse, da blir jeg bare dårlig så kle seg godt er viktig. Jeg skulle ønske jeg hadde en boblejakke i samme farge som vindjakken, for jeg er så glad for for fargen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg