Skisesongen er i gang

En av mange hĂžydepunkter om vinteren er nĂ„r skisesongen starter pĂ„ TV
. Du trodde kanskje at det var jeg som skulle ut pĂ„ ski, Ă„ nei du det skjer nok ikke. Den type aktivitet har jeg helt lagt pĂ„ hylla for flere Ă„r siden. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert i Ă„ se vĂ„re flotte idrettsutĂžvere konkurrere og hente hjem medaljer. 

Denne helgen er de i Ruka, og nĂ„ gĂ„r 10 km for damer
 Ved 5,5 km er det Therese Johaug som ligger i teten med god margin.  Litt senere i dag er det skiskyting som jeg syntes er mer spennende, for der kan en fĂžrste plass lett rotes bort ved at man er uheldig pĂ„ standplass.

cross country skiing
Licensed from: scusi / yayimages.com

Hvordan skal du tilbringe sĂžndagen?

#ski #skisesongen #wm #langrenn #skiskyting #sĂžndag #sportsinteressert #blogg

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja Therese er tilbake for fult, og heldigvis blir hun behandlet fint… Bortsett fra noen duster i en svensk avis da. Deilig med sĂ„nne dager… Jeg har kommet noen omganger pĂ„ sjalet mitt, sĂ„ det kan vĂŠre at blir ferdig med det i morgen, vel egentlig i dag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg