Jeg ble inne jeg

Da jeg sto opp til morran i dag var det så kaldt inne, at jeg var sikker temperaturen hadde sunket enda mer fra i går. Nei da, helt det motsatte for vi var igjen havnet på pluss siden, men bare så vidt. Det har lett for å bli huskaldt når det går fra kaldt til varmt ute. Jeg er jo en ordentlig frysepinne, så varmeovnene har blitt skrudd opp. Det tok litt tid innen det ble levelig i stua, men nå begynner det å hjelpe på.

Som alltid setter jeg meg på kjøkkenet på lørdagsformiddagen, for å høre på Finn Bjelkes PopQuiz på radio Vinyl. Vanligvis pleier jeg å være verdensmester å prikke inn mange riktige svar, men i dag var jeg elendig gitt…

Hadde egentlig planer om å dra ut en tur, men etter hvert som det ble varmt og godt inne mistet jeg lysten. Litt stiv og støl i kroppen etter treningen, og da vurderte jeg at den hadde det bedre der det var varmt. Skal ta fram høstsjalet mitt å prøve å hekle noen runder på det, for å få det ferdig. Det er ikke mange omgangene som skal til før jeg kan feste tråder ;o))

Veldig mange fine isroser på balkongvinduene, og da måtte jeg ut en tur for å ta noen bilder. Ble kanskje ikke så fine som jeg hadde håpet, men det så jeg ikke før jeg fikk de over på PC’n. Sånn blir det noen ganger ;o))


#kaldt #kjølig #varme #inne #ute #isroser #radio #vinyl #popquiz #finnbjelke #blogg

14 kommentarer
    1. Bra med en dag inne. Det er altfor mange som ikke tåler sterk kulde. Men jeg har vært litt ute i dag og det gikk fint. Enig at det er mye fint på radioen lørdags formiddag. Pleier og titte litt på nett-tv og få med noe jeg ikke fikk tid til før. Men det er en rar tid vi går inn i , snart jul. Noen koser seg og gleder seg mens andre gruer seg. Man veit hvordan det blir, forventninger, kjøpepress og massevis av reklame i postkassa. Jeg syns det blir litt mye så jeg skal ikke på noen julekonserter i år. Det er for mye, men gleder meg på andres vegne. Ha en fin kveld.

    2. Det var jo super fine frost rosetter…ser du spindelvevet som ser ut som har feste seg i frosten?? SÃ¥ herlig….Kjempe fint var det! Ja det er huskaldt her ogsÃ¥…men sÃ¥ fyrer vi, ogsÃ¥ blir det alt for varmt…hihihi Ha en god kveld i varmen!

    3. Helge: Jeg har virkelig kost meg inne, og har ikke følt for å gå ut i dag. Jeg elsker jula, litt stress i forveien, pynte og kose meg i hele desember. Ettersom jeg gjør alt klart til 1. desember, slipper jeg stresset de siste dagene. Jeg skal på kun en julekonsert i år, Blåtoner på Lørenskog Hus med bl.a. Knut Anders Sørum. Ha en fortsatt fin lørdag du også.

    4. Toini: Tusen takk ;o)) Skulle ønske at jeg kunne fyre jeg også, men jeg er jo allergisk mot treverk. Når jeg fyrer blir jeg tett i nesa og hoster som besatt. Nå skal sette på vifteovnen sånn at det blir ekstra varmt og godt her ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg