Bøy, tøy og strekk

Med det samme jeg krøp ut av senga i dag kjente jeg at det var kjølig ute, og jo da gradestokken var ned på – 6C den. Jeg er jo er alltid stiv i kroppen når jeg står opp, men i dag var det faktisk litt bedre enn det pleier å være. Det passet veldig bra for jeg hadde time til trening kl 10. 

Det var ikke mange ute å gikk kunne jeg se når jeg kjørte bort til Oppsalklinikken. Vanligvis vrimler det av folk ute på den tiden av formiddagen, men de syntes kanskje det var litt rått og kjølig å holdt seg inne.

Når jeg var å trente på mandagen var det venstre kneet mitt lite samarbeidsvillig, så det var noen apparater jeg måtte velge bort. Jeg prøvde meg på dem i dag, og det gikk ganske greit men jeg måtte velge litt lavere vekter. Prøvde med det samme som jeg pleier, men da var det så vondt og kneet sviktet litt. Bedre å ikke bruke så tunge vekter, men klare øvelsene.

Det var mange der når jeg kom, men etterhvert forsvant de inn til behandling eller gikk hjem for at de var klare. Da fikk jeg den ytre salen helt for meg selv. Akkurat det syntes jeg er litt deilig, for da slipper jeg å vente på apparatene jeg skal bruke.

På veg hjem dro jeg innom Meny og handlet litt, og kjøpte med meg en salat som jeg tok til lunch når jeg kom hjem. Jeg pleier ofte å kjøpe en slik plukk-salat som de har på Meny, for de har så mye godt å velge mellom. Jeg klarte selvsagt å glemme kaffe, som var grunnen til at jeg skulle inn i butikken. Det er så typisk meg, sukk!! Nå må jeg pakke på meg masse klær og dra ut igjen, og da går jeg opp i butikken så får jeg litt ekstra trim ;o))

#trening #øvelse #helse #velvære #mat #lunch #salat #kaffe #ut #gå #blogg

14 kommentarer
    1. Så flink du er til å trene! Veldig greit med sånne salater, og så kan man ha oppi det man liker best. Idag har jeg kjøpt Everclean kattesand, for har ikke vært fornøyd med de jeg har prøvd før. De hadde tilbud på den lokale Dyrego-butikken her, så da ble det Fast Acting og Total cover (får se hvem jeg liker best)

    2. Bra jobba. Minus 12 ute her nå men det må man tåle. Kjøleskapet er tomt så snart blir det kiwi. Har pålegg nok, skal bare ha melk, brød og litt salat. Skrall lommebok tilsier at det blir en rolig helg, planlegger jula og håper på bedre tider på flere måter. Må registrere trumfkortet mitt på nytt idag. Aner ikke hva som har skjedd men må sjekke det. Ha en fin kveld.

    3. NorskeTankeriDanmark: Tusen takk ;o)) Det er ikke alltid like lett å komme seg på trening, pga vondter i ledd, men så vet jeg jo at det gjør meg i bedre form ;o))

    4. Hanne Beate: Jeg har egentlig ikke noe valg når det gjelder treningen. Merker på kroppen hvis det blir et opphold, da har jeg det ikke godt. Jeg bruker også Everclean kattesand, og jeg har prøvd forskjellige innen jeg landet på Fast Acting. Den er jeg veldig fornøyd med. Du får fortelle hvem du syntes passer best hos deg ;o))

    5. Helge: Tusen takk ;o)) Det er ikke flust av penger på bankkontoen hos meg heller, så jeg må være forsiktig med å handle. Det er fortsatt 14 dager til lønning. Jeg har Trumf på bankkortet mitt, pluss et Trumf Visa kort som jeg kan bruke når jeg har dårlig råd. Ha en fortsatt fin fredagskveld ;o))

    6. Toini: Tusen takk ;o)) Ettersom gradene nå har krabben lengre ned på minus-siden, ble det en frisk tur opp til Kiwi. Allikevel var det godt å komme ut å røre på seg ;o)) Ha en fortsatt fin fredag.

    7. annebe: I dag syntes jeg treningen fungerte bedre enn på mandagen, men jeg ble sliten. Det var utrolig vakkert i dag, med frosten som hadde festet seg til naturen. Det var noe magisk over det ;o)) Ha en fortsatt fin fredag ;o))

    8. solliv: Tusen takk ;o)) Salaten til Meny er veldig god, så det har blitt mange sånne siden de fikk disken. Det er en stund siden jeg var hos Rema, så jeg viste ikke at de også hadde salatdisk. Da skal jeg stikke innom å sjekke den ut ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg