Det snødde, men hvor ble det av…

I natt måtte jeg opp en liten tur, og før jeg gikk å la meg igjen svingte jeg innom kjøkkenet å tittet ut. Utenfor lavet snøen ned, og det la seg både i gaten og på garasjetaket over på andre siden av gaten. Jeg var veldig trøtt, og sjangla tilbake til senga mi å sovna med en gang. Når jeg våknet i dag, trodde jeg nesten at jeg hadde drømt for plenen var helt grønn.

Ved litt nærmere undersøkelse så jeg bevis for snøfallet i blomsterbed og på garasjetaket, så jeg hadde ikke drømt allikevel.
 

Licensed from: jill111 pixabay.com

Egentlig er jeg ikke så veldig lei meg for at snøen forsvant igjen, for den kan godt vente et par uker til innen den kommer. Julemarket og tenning av julegrana nede i sentrum, og så daler store fine snøfnugg ned som kiler på nesen. Så koselig om det hadde slått til ;o))

Jeg sov lenge i dag, og har egentlig ikke klart å bestemme meg for hva jeg gjøre med dagen… Kanskje det blir en liten tur ut til slutt ;o))

#natur #vær #snø #borte #julemarked #juletre #stemning #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg