Trodde jeg hadde kastet disse

Da jeg holdt på med den store ryddeaksjonen i går, fant jeg en eske som det sto lysestaker på. Jeg så ikke i esken da jeg fant den, bare satte den inn i hylla for å se på senere. I dag var jeg nede i kjelleren å hentet esken. Oppe i den var det flere lysestaker og lysfat som jeg trodde at jeg hadde gitt bort for flere år siden.

Alt sammen er kjøpt hos Black Design, nå Casa Design, for ganske lenge siden. Ettersom jeg hadde ment å gi dem bort, for det var nok meningen, så syntes jeg ikke de var noe fine lenger. Når jeg så dem nå, kunne jeg ikke helt forstå at jeg ikke ville ha dem lenger, for nå syntes jeg de var veldig fine ;o))

Lysfatene nederst til venstre matcher et litt større et som jeg pleier å ha et lite juletre på, laget som et lys, med glitter på. De små hadde jeg alltid noen røde roselys fra Løten Lys. Om jeg kommer til å gjøre det nå til jul vet jeg ikke, men de er utrolig fine når man tenner lys på den. Det skinner så fint i glitteret fra lyset ;o))

Det var kanskje en mening med at esken med lysestaker ble dyttet helt innerst og bakerst på hyllen den sto på….


#lysestaker #lysglass #lysfat #rydde #kaste #eske #blogg

16 kommentarer
    1. Fint. Lurt Ã¥ legge vekk ting og ta det frem igjen. Blir som nytt. Husker jeg hadde dilla pÃ¥ Black Design jeg Ã¥…men etter jeg ble skilt fikk jeg en annen stil. SÃ¥ er nok pælma her pÃ¥ huset..lysfat fÃ¥r vi aldri nok av.

    2. Det er akkurat derfor jeg har vansker med Ã¥ kaste ting…Plutselig er det pÃ¥ mote igjen..eller jeg syns det plutselig er fint igjen…Man forandrer jo smak hele tiden…Jeg har ofte funnet tilbake til ting jeg har lagt vekk…for sÃ¥ gitt de nytt liv, med noe dill dall, eller bare plutselig syns de er fine igjen…Disse sÃ¥ da tidløse ut, og flotte….var nok en mening med det ja….Ha en god ny dag!

    3. solliv: Jeg hadde dilla på både Black Design og Løten Lys produkter, men jeg har kvittet meg med mye av det. Hadde etter hver mer i skapet enn det jeg kunne ha framme, og det ble så dumt.

      Ha en fin tirsdag ;o))

    4. Toini: Vi er nok like på den område der ja ;o)) Jeg blir lei ting å pakker det bort, så går det noen år å tingen er som om de var nye. Veldig glad disse ikke havnet hos Fretex ;o))

    5. karidansen: Den bak mener jeg bestemt at jeg kjøpte hos Løiten Lys for noen år siden, og pleide å ha de store tindlysene på den. Den i midte er nok fra Black Design ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg