Første besøk hos tvillingene

Når et barn blir født er det alltid stor lykke og mye glede, og når det blir født to små er det dobbel lykke. Jeg har vel nevnt i en kort bemerkning at niesen til Bestisen ventet tvillinger, og for snart 4 uker så de dagens lys. Det er to eneggede gutter som er helt like. Når jeg så bildene kunne jeg ikke se forskjell på dem.

Nå på lørdag var jeg på besøk å hilste på gutta og mamman for første gang, og jeg smeltet jo helt. Jeg har vel egentlig aldri vært noen baby person, og har definitivt ikke stått først i køen når mor eller far har kommet for å vise fram barnet. Det betyr ikke på noen måte at jeg ikke liker barn, for det gjør jeg. Nå fikk jeg ikke panikk da jeg holdt en av dem etter at de hadde fått mat og blitt stelt, men følte meg litt klønete… Kanskje jeg blir litt mer avslappet neste gang jeg er på besøk ;o))

At de er veldig like er det ingen tvil om, for jeg kunne ikke se hvem som var hvem. De har fast plass i sengen, så jeg måtte kikke bort for å se hvem som lå igjen for å vite hvem som var hvem ;o))

Licensed from: janeb13 pixabay.com

Jeg har noen bilder av tvillingene, og tok et veldig fint bilde på lørdagen men vil ikke legge ut noe. Mamman har ikke postet noe særlig bilder av gutta selv på sosiale medier, så da ville jeg heller ikke spørre om jeg kunne det.

Det skal bli gøy å følge tvillingene videre, og se dem vokse og utvikle seg ;o))


#barn #tvillinger #eneggede #identisk #gutter #besøk #glede #blogg

14 kommentarer
    1. Åååå sÃ¥ koselig…jeg ønsket meg tvillinger…for jeg ville ha to tette…men egentlig glad jeg fikk en av gangen…det holdt det…hihi….

    2. Toini: Det er jo veldig greit å ha dem tette, så blir man ferdig med bleiestadiet og alt det med en gang. Det er jo mye jobb med mating flere ganger om dagen, men også masse kos <3

    3. SÃ¥ koselig ..jeg er jo veldig glad i barn og babyer ..og tvillinger er jo såååå søtt.. 🙂 Mannen her er tvilling, lik broren sin men jeg ser godt forskjell…heldigvis 🙂 Fin ny uke til deg <3

    4. Moro med dobbel lykke. Og nå blir det dobbelt av alt men med vaner går det greit med tiden har jeg hørt. Noe navn er vel tidlig ennå eller? Hva med dobbel Aksel? Hun og alle andre rundt seg har mye moro og se frem til.

    5. annebe: Ja dette er veldig kos…. Skal virkelig bli gøy Ã¥ følge dem videre <3 Jeg viste ikke at mannen din er tvilling... Greit at du ser forskjell pÃ¥ dem, ellers kunne det jo ha oppstÃ¥tt noen pinlige situasjoner ;o)) Ha en fortsatt fin uke du ogsÃ¥ <3

    6. Helge: Ja her blir det dobbel lykke i mange år framover, og dobbelt av alt annet også ;o)) De har hatt navn navn siden lenge før de ble født, Birk Erik og Storm Leonard. Flotte navn som ikke er motenavn ;o))

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja hu mor har mye å gjøre med mating hver 3. time og skifting av bleier, men hun får jo litt hjelp at Bestisen da. Hun bor midlertidig hos henne.

      Man skal vokte seg å dele for mye bilder av barna på sosiale medier, men vet jo aldri om folk stjeler bildene og missbruker dem. Glad Kine er streng med bilder på nettet, ikke bare av barna ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg