Nye pulsvarmere i posten

I går kom de endelig, for det var ikke gitt at de skulle det så raskt, pulsvarmerne jeg bestilte fra Wish for noen uker siden. Jeg har allerede begynte å fryse på hendene, og da er det godt med noe lunt som ikke er alt for kjukt.

For de som har god hukommelse så husker dere sikkert, at jeg har strikket og hakket noen selv også. De er nok mest egnet for litt kaldere dager enn det vi har hatt hittil i høst. Flere av de jeg har laget er ganske grove, og jeg har ønsket meg noen tynne så jeg stakk innom Wish for å se hva de hadde.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter å ha bladd meg fram og tilbake en stund fant jeg disse her, som jeg ikke kunne motstå. De var søte med blondekanten nederst, og det var det som skilte de ut fra mange av de andre. Jeg endte opp med å bestille sorte, brune og burgunder slik at jeg hadde litt å bytte på med.

Det er nok ikke noe ull i disse, men de er allikevel veldig myke og behagelig på…. ;o))

#shopping #bestilling #wish #pulsvanter #vanter #blogg

24 kommentarer

Siste innlegg