Nesten sommertemperatur ute

Ute skinner sola igjen fra en blå himmel, og gradene har krabbet opp til + 14C allerede nå på formiddagen. Det er jo nesten som en vanlig sommerdag, ikke som denne sommeren kanskje for den har jo vært noe helt for seg selv ;o))

Balkongdøra står åpen, og kattene løper ut å inn hele tiden. De er jo innepuser, men stortrives med å kunne være ute på balkongen, som er innglasset. Det betyr at vi, pusene og jeg, kan begynne å bruke den ganske tidlig på året og til langt ute på høsten ;o))

Licensed from: rihaij pixabay.com

Foreløpig har jeg ingen planer for dagen…. Kanskje blir jeg inne, kanskje går jeg meg en tur, eller kanskje jeg setter i gang med litt rydding i den ene boden. Sistnevnte burde jeg egentlig gjøre, for det kommer snart en komprimatorbil som fjerner skrot. Hadde jo vært fint å komme igjennom bodene mine før den kommer, for da slipper jeg å kjøre bort alt sammen selv.

Ha en strålende onsdag folkens ;o))

#onsdag #findag #sol #varmt #høstdag #rydde #kattene #blogg

12 kommentarer
    1. frodith: Skal man få med seg de fine høstfargene, tror jeg man må passe på nå. Det forandrer seg så fort, og plutselig ligger alle bladene på bakken. Det har virkelig vært fint i dag ;o))

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja den balkongen er gull verdt, både for meg og for kattene. Tar man på en lun jakke, kan man sitte der langt ut over høsten. Det ble ikke noe rydding i boden i dag, men jeg skal nok få gjort det ;o))

    3. Toini: Jeg tar i mot hver eneste varmegrade jeg, for det betyr jo at jeg ikke er så stiv i kroppen. Ser ut som det blir bra i dag også, ikke like varmt men fint allikevel ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg