Fysj så trøtt jeg var i dag

Jeg var ikke helt våken denne morgenen,  og jeg sliter fortsatt med å gni søvnen ut av øynene. Akkurat i dag hjalp det ikke med en kopp kaffe heller, når jeg kom meg ut av dusjen. Vanligvis pleier det å sparke i gang systemet, men ikke i dag. 

Utenfor vinduene var det helt mørkt da jeg krabbet meg ut av senga, og det hadde ikke blitt ordentlig lyst innen jeg skulle gå sånn ved 07:30 tiden. Det ser ut til å bli en sånn dag her i Oslo, med mest skyer… Jeg glemte helt å se på gradestokken innen sprang av sted, og kledde selvsagt på meg alt for mye klær. Så det ble ganske varmt under skinnjakka etter hvert, puh!!

Licensed from: pixel2013 pixabay.com

Bare for å ha sagt det, så er ikke dette frokosten eller lunchen min… Jeg nøyde meg med en yoghurt til frokost, og noen lunch blir det ikke før jeg kommer hjem igjen. Fikk så lyst på en ostefralle, så jeg tenker at jeg stikker innom Meny på veg hjem igjen ;o))

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre resten av dagen, men jeg tror jeg skal ta med meg kamera og gå meg en tur rundt i bydelen. Kjenner at jeg trenger å bruke kroppen min i dag. Er jeg heldig finner jeg kanskje noen fine motiver på veien ;o))

Ha en fortsatt fin tirsdag da ;o))

#trøtt #uopplagt #tirsdag #kaffe #blogg

25 kommentarer
    1. God morgen. Kamera er gøy. Gikk en bitteliten tur i går med deg jeg . Men fant ingen fine motiver.
      Ha en fin dag 🙂

    2. det er tiden for å sove litt tyngre skjønner jeg,min mann måtte vekke meg i dag da eg skulle avgårde til fysio.Håper du kvikner til,det har jeg gjort,men ut venter jeg med til i morgen for her regner det vist katter i dag :=)ha en fin ettermiddag da

    3. Tunge skyer og masse regn over Haugalandet i dag, Men meldt strålende de neste dagene med høye temperaturer, opp mot +20 skrytes det. Håper det stemmer for om helsa spiller på lag har jeg nok å ta meg til i hagen før det faktisk blir vinter. Håper du våkner og fanger noen bra bilder.

    4. Dagen er ikke helt start på før den første kaffekoppen er tatt. I løpet av dagen blir det kanskje flere. Hurra for Spar som har 10 kroners salg nå, så jeg stekte opp endel medisterkaker nå nylig. Kjekt å ha i fryseren. Mat er viktig og jeg har oppdaget at appelsiner er viktig og holder min kropp bedre våken om kvelden.

    5. Mona Iren: Jeg ente opp med å gå meg en tur i dag etter jobb, og kom hjem med nesten 100 bilder. Ikke like gode alle sammen kanskje, men noen er da brukandes ;o))

    6. fruensvilje.blogg .no: Ja heldigvis så kom jeg til meg selv etter at jeg kom hjem, og det ble en tur ut også. Det ble en forblåst tur med sterke vindkast, så det var ikke like lett å ta bilder i dag. Det har vært både overskyet og litt sol, men vi har blitt bespart for regn heldigvis ;o))

    7. annebe: Hihi, en ostefralle er et rundstykke som er stekt med ost på toppen. Fralle er egentlig et svensk ord, så jeg vet ikke hvorfor jeg bruker det ;o))

      Det ble en en tur på 1,5 time med kamera rundt halsen i dag. Det gjorde godt å komme ut, selv om jeg nesten blåste bort ;o))

    8. Veronica Rona Thomassen: Vi slapp unna regnværet i dag, men ikke vinden. Det har blåst noe helt vanvittig i dag, og gjør det fortsatt. Selv om jeg ikke var så motivert til å gå ut, for kroppen var ikke i godlune, så gjorde jeg de allikevel. Kom hjem med nesten 100 bilder, og noen av dem kommer i et innlegg om litt ;o))

    9. Helge: Vanligvis pleier det å få start på kroppen med EN kopp kaffe, men i dag fungerte det ikke noe særlig. Kroppen min har dessverre ikke vært særlig medgjørlig i dag. Klarte allikevel å komme meg ut på en 1,5 times tur med kamera i dag.

      Jeg skal nok også steke medisterkaker, men jeg venter nok til desember nærmer seg tenker jeg. Dessuten så har jeg faktisk en pose igjen fra i fjor ;o))

    10. solliv: Hihi, ja nÃ¥ er jeg vÃ¥ken… Har vært ute pÃ¥ en lang tur Ã¥ luftet meg, og det hjalp. Jeg merker pÃ¥ kroppen at det er en annen Ã¥rstid, for jeg er stivere og i dÃ¥rligere form nÃ¥.

      Det er bare jeg som kaller det ostefralle (svensk ord), men det er egentlig bare et rundstykke som er stekt med ost på toppen ;o)) Veldig god smak da.

    11. Jeg sov skikkelig godt i natt,og var ikke trøtt i dag. Jeg sov fra kl 22 til 6. OG hadde sovet på ettermiddagen også. Men sov NULL på toget natten før 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg