Jeg må ha ny støvsuger

Den støvsugeren jeg har nå, har jeg hatt siden 2000 eller var det 2001, og den var ikke av den dyre sorten heller. Den gangen hadde jeg ikke noen katter hjemme, så den fixet helt greit å suge til seg vanlig husstøv og hybelkaniner. Når kattene flyttet inn i 2009, ble det veldig mye hår og hybelkaninene vokste til dobbel størrelse i løpet av kort tid. Allikevel klarte støvsugeren å holde heimen fri for støv og kattehår.

Den siste tiden derimot har jeg måtte sette den på max sugeevne uavhengig om støvsugerposen er tom eller full. Forrige dagen oppdaget jeg at foten var i forfall også, og da måtte jeg bare innse at jeg må kjøpe meg en ny en…

Da bestisen og jeg var på shopping hos OBS på Lillestrøm i dag kikket vi på støvsugere, og de hadde flere som virket lovende inntil denne fra Bosch dukket opp. Den er spesielt for oss som har kjæledyr, hund og katt, og da rykket den opp på 1. plass med en gang. Prisen var nesten 2.600,-, kanskje litt mer enn jeg kunne tenke meg å gi, men jeg tror nok at jeg kommer til å kjøpe den. Ikke akkurat nå, kanskje neste måned ;o))

I flg beskrivelsen så bråker den ikke så mye heller, og det er et bonus. Kattene er ikke så glad i den jeg har nå ettersom den bråker en del, og kan få tak i en som i tillegg til å gjøre en bra jobb bråker mindre er det perfekt.

#støvsuger #støv #hybelkaniner #bosch #kjæledyr #katt #hund #obs #shopping #blogg

6 kommentarer
    1. Har selv en støvsuger som må byttes snart. Den virker men suger ikke like godt som før. En solid støvsuger er bra og da må man legge noen kroner i den. Utvalget er stort både hos Elkjøp, Power og i andre butikker.

    2. Kjøpte meg en ny jeg ..tok en som var samme pris som den du viser Angrer ikkke. Nok av billig dritt på Europris. Ikke noe vits i å kjøpe. Kanskje ok til bil eller hybel på 15 kvadrat.

    3. Den sÃ¥ jo lekker ut da…og sikkert veldig god sugeevne..Jeg tror faktisk det lønner seg og kjøpe litt dyrere sÃ¥nne ting..man fÃ¥r det man betaler for..men jeg ogsÃ¥ syns det er noe dritt Ã¥ betale sÃ¥ mye for en støvesuger liksom..men høres veldig fin ut da….

    4. solliv: Du har helt rett, de billige er stort sett ikke så effektive. Dog må jeg si at den jeg har nå til rett under 1000-lappen har vært god. Allikevel kommer jeg til å legge ut mer for den neste, sånn at heimen blir fri for kattehår ;o))

    5. Toini: Jeg skal sjekke litt rundt i andre butikker før jeg endelig bestemmer meg, men denne fra OBS! virker veldig lovende. Helt enig at prisene er stive for støvsugere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg