Ukas siste treningsøkt

Motivasjonen til å dra bort for å trene på morgenen i dag, var ikke akkurat på topp. Jeg hadde mest lyst til å ligge under dyna litt lenger, men når jeg først kom meg opp av senga gikk det ganske greit.

Kroppen var egentlig i ganske god form i dag, noe som overrasket meg litt ettersom den var ganske ille da jeg gikk å la meg i går kveld. Jeg starter alltid med å sykle for å bli varm, går over til å trene armene med forskjellige øvelser, så får bena og setemusklene gjennomgå før jeg strekker ordentlig ut.

Det som blir spennende nå er å se hvordan kroppen reagerer på treningen når kvelden kommer.

Licensed from: stevepb pixabay.com

#trening #øvelser #kroppen #helse #motivasjon #blogg

8 kommentarer
    1. poesimylife: Jeg går gjerne på tur, men akkurat nå i sommer har det blitt lite. Treningen jeg nå går på er noe jeg må, for at jeg skal klare å holde meg oppegående.

    2. solliv: Når man er så stiv og sår i kroppen, er det godt å få brukt den og myket den opp. Pleier å være mye mykere når jeg drar hjem igjen, og det kjennes godt. Noen ganger tar det litt tid før man kommer i gang ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg