En liten tur til Ulsrudvannet i dag

Etter jeg hadde vært hos legen i dag, som du kan lese om HER, dro bestisen og jeg en tur opp til Ulsrudvannet. Det ligger rett nedenfor Østmarkseteren, som igjen ligger i utkanten av Østmarka. På morgenen i dag var det grått og det regnet, men utover formiddagen sprakk skylaget opp og sola kom fram.

Vi hadde snakket om å dra ut på en tur med kamera for å ta noen bilder, men hadde ikke bestemt i forveien hvor vi skulle dra. Ulsrudvannet ligger like i nærheten, og vi hadde ikke lyst til å være borte hele dagen så vi fant ut at var perfekt å dra dit. Dessuten var det en god stund siden noen av oss hadde vært der oppe.

Jeg har dessverre ikke gått så mye på tur som jeg burde denne sommeren, og det merket jeg godt da jeg begynte å gå. Allikevel syntes jeg det var deilig å komme ut i naturen og røre på meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er jo ikke så veldig glad for å ta bilde av meg selv, men syntes allikevel at jeg burde være med på et av bildene, hihi ;o))

Da jeg og venninnene min gikk på skolen, pleide vi å sykle opp til Ulsrudvannet for å bade. Den gangen syntes jeg badestranden var så stor, men den var jo ikke det. På varme sommerdager er det utrolig deilig å ligge sole seg, og så bare hoppe ut i vannet enten fra grunna eller en av fjellhyllene. En venninne fortalte meg i dag at flytebryggene som lå på to forskjellige steder, var nye av året. De har vært flittig brukt i sommer som det har vært så varmt og godt.

Bildene i innlegget er tatt med både Olympus pen kamera og med iPhonen min.

#natur #naturbilder #selfie #ulsrudvannet #østmarka #olympus #iphon #bilder #fototur #utpåturaldrisur #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg