Jeg så en råmorsom film i går

Det er alltid like vanskelig å finne noe jeg liker på HBO, Viaplay eller Netflix, og jeg bruker ofte en evighet på å lande på en film som jeg har lyst til å se. I går rotet jeg rundt på Viaplay, og da fanget coveret på filmen Girls Trip øynene mine. Jeg måtte klikke på den å lese informasjonen, og ja det så lovende ut så jeg satte den på.

Tror det er lenge siden jeg har fått latterkrampe så mange ganger i en og samme filmen. Denne var bare så morsom, men selvfølgelig rørende også så jeg klarte ikke helt å holde tårene borte.

Handlingen går ut på at 4 voksne damer (jenter), som pleide å henge sammen som erteris på skolen, ikke har sett hverandre på 5 år. En av dem er en kjent tv-stjerne, og hun har blitt bedt om være hovedtaler under en stor konvensjon for afroamerikanske kvinner. Hun bestemmer seg da for å invitere jentene med seg, som kalte seg Flossy Possey da de gikk på skolen, og det er da det begynner. Jeg skal ikke si noe mere, for om du føler at du trenger en god latter eller flere, ja så er dette filmen for deg.

#film #humor #latter #latterkrampe #moro #blogg

6 kommentarer
    1. Det er den filmen de sier vi damer må bare se 🙂 Har kjempelyst å se den jeg også 🙂
      I gÃ¥r var vi 6 av oss i syforeningsvenninnene pÃ¥ kino og sÃ¥: “Mamma Mia” 🙂 Selve handlingen er ikke Ã¥ skryte av, men musikken og stedet var til Ã¥ drømme seg bort i 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja Girls Trip er en typisk jentefilm, og den bare må sees ;o)) Jeg var å så Mamma Mia på premieren, og jeg er enig med deg at handlingen er noe tynn. Så har du Colin Firth, sukk, og all den fine musikken da, hihi

    3. solliv: Jeg liker nok best å se film hjemme, men jeg har da hvert på kino innimellom. Sist så jeg jo Mamma Mia, hvor jeg virkelig storkoste meg. Girls Trip er hårreisende morsom, så den burde du få med deg hvis du har muligheten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg