Ei som mÃ¥tte inn Ã¥ avkjøle seg…

Vinja kom akkurat inn fra balkongen, og nærmest kastet seg ned på stuegulvet. Der lå hun rett på rygg i blåsten fra viften, og strakte på seg å lot vinden rufse i pelsen hennes. Vinja er ikke av dem som pleier å ligge så mye på ryggen, hun liker best å ligge på siden. Det er bare når hun virkelig skal kose seg og slappe ordentlig av hun gjør det…

Jeg zoomet henne inn, men det ser jeg at jeg ikke burde ha gjord. Bilde ble dessverre veldig utydelig, men nå har frk Pus forsvunnet og et nytt bilde er ikke mulig…..

#vinja #vinjathecat #pus #katt #hvile #varmt #blogg

12 kommentarer
    1. Ikke greit å være pelskledd i denne varmen! Nydelig pus som minner om min siste pus. Den har datter og svigersønn overtatt, for jeg har ikke lov til å ha henne der jeg bor nå. 🙂

    2. karidansen: De er i grunnen glad i varmen og ligge i sola disse to pusene mine, men ikke når det blir så varmt som det har vært nå om dagen. Endelig kom regnet og lavere temperatur, føler at jeg får puste igjen ;o))

    3. Toini: Hun liker vanligvis ikke å ligge i nærheten av viften, men nå som det har vært så varmt har faktisk begge to lagt seg der for å avkjøle seg.

    4. Elevele: Hehe, ja det var kanskje det vi skulle ha gjort i disse ukene, i stedet for å gått her hjemme å svettet til den store gullmedaljen, pust og pes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg