Auuuuuuu, i did it again 😔

Jeg har jo fortalt før at jeg er veldig uheldig, og med jevne mellomrom brekker jeg en tå, ramler og slår meg, eller slår meg på annen måte, og krangler med en av kattene sånn at jeg får et kraftig klor.

I dag skjedde det igjen, da jeg kom hjem på ettermiddagen. Jeg hadde tatt ut varene mine av bagasjerommet på bilen, og skulle lukke bagasjedøren. Jeg tar tak i håndtaket på innsiden, og rykket til…. I det jeg gjør det hektet klokken min seg fast i noe, og bagasjedøren treffer armen min før den går igjen.

Det gjorde noe inni hampen vondt, og jeg klarte å lire av meg en lang rekke med fargerike, og ikke så pene ord heller. Akkurat da måtte en nabo jeg ikke kjenner noe særlig komme forbi, men han hadde jo ikke sett hva som hadde skjedd. Hele hendelsen skjedde i ly av garasjen. Han sa hei, og så litt rart på meg, hihi.

Det ble jo et merke med en gang, som så langt verre ut da enn det gjør nå. Allikevel er det veldig vondt og ømt, og det skal bli interessant å se hvordan det ser ut i morgen 😳

#au #sår #skade #uhell #uheldig #vondt #blogg

11 kommentarer
    1. Huff da. Håper det blir fort bra. Men slike uhell kan man fort gjøre. Her en sen kveld fikk jeg lyst på litt vann. Tok ut ei mugge med vann av kjøle skapet. Satte glasset på komfyren og helte på, Men det jeg ikke så var at et var lokk på mugga. Og dermed datt lokket av og masse vann over hele komfyren. Så dermed var den komfyren død. Hadde jeg tenkt meg litt om så hadde jeg spart de 1500 kr som ny komfyr kosta. Ellers er fotpleier en fin ting som jeg besøker 2-3 ganger årlig. Ha en fin dag.

    2. Helge: Det verste er over nÃ¥, bare litt ømt… Jeg er fortsatt blÃ¥ og har et merke etter der døra traff, men det blir nok borte etterhvert. Jeg trodde at komfyren tÃ¥lte at det kom veske pÃ¥ den???

    3. Toril sin hverdag med musikken: Nå har det gått et par dager, og det er bare litt ømt. Fortsatt et stygt merke og litt blå, men det forsvinner ;o))

      Ha en fin onsdag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg