Ferdig for denne gangen….

I går gikk siste lasset til Fretex og gjenvinningstasjonen for denne gangen. Jeg har ryddet i skaper og skuffer når jeg har hatt noen gode dager. Det har resultert i flere pappesker til Fretex og noen billass til gjenvinning. Jeg har jo snakket om å gjøre dette i flere år, men det har blitt med bare snakket.

Jeg syntes jo at det har vært vanskelig å kvitte meg med de tingene som en gang har tilhørt mine foreldre. Når jeg satte i gang denne gangen, bare pakket jeg ned det som ikke var av interesse for meg. Noen minneting har jeg selvsagt spart, men det var mest som ble levert bort. Nå som jeg endelig er ferdig med første fase, så føles det godt og litt befriende ;o))

Det finnes jo gjenvinningstasjon her i Oslo også, men jeg valgte å levere på Lørenskog. Det tok meg ikke noe lenger tid å kjøre dit. Det er mindre der, så blir mindre stress når man tar ut av bilen og kaster det som skal kastes.

Jeg har ikke slitt med alt dette alene, nei jeg har fått god hjelp til å rydde, pakke i bilen og ut igjen. Veldig glad for det, og setter umåtelig stor pris på det 💖

#rydde #kaste #fretex #gjenvinning #hjelp #lørenskog #blogg

10 kommentarer
    1. Vi tok jo et “jafs”nÃ¥r vi flytte..Det er ikke alt det er like lett Ã¥ kvitte seg med nei..men av og til bare MÃ… man :)) Bra du fikk god hjelp :))

    2. annebe: NÃ¥ som jeg er i gang, føles det sÃ¥ befriende Ã¥ kvitte meg alt jeg egentlig ikke trenger. I løpet av sommeren skal to boder ryddes og tømmes for det meste, men det er en jobb jeg virkelig gruer meg til… Selv om jeg fÃ¥r hjelp til det ogsÃ¥ ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg