En sløv dag på balkongen

De siste dagene har ikke skuldrene og nakken min vært veldig fornøyd… Etter å ha tatt morgenstellet til kattene og meg selv, har jeg måtte sette meg ned å slappe av å hvile. Jeg er hele tiden engstelig for at det skal stivne til like ille som da jeg ble akutt svimmel. Jeg tøyer og strekker det jeg orker, og passer på å holde meg langt unna PC’n, for foran den orker jeg ikke å sitte lenge av gangen. Er det noe jeg skal ha gjort på nettet, har det blitt til at jeg enten har brukt mobilen eller nettbrettet. Det sliter ikke sånn på nakken og skuldrene.

I dag var ikke noe unntak, så etter at jeg hadde spist frokost tok jeg med meg kaffekoppen og en bok å satte meg ut på balkongen. Allerede tidlig på formiddagen var det ganske varmt og godt der ute.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kattene hadde allerede flyttet ut på balkongen lenge før jeg gikk ut. De stortrives der ute, og er der helt til jeg skal gå å legge meg for kvelden. Noen ganger må jeg hente de inn, da jeg ikke er komfortabel med å la døren stå oppe om natten. Jeg bor jo tross alt i 1 etg.

Jeg leste ut House of Night boka mi samme dag som jeg skrev om den, så i dag ble det en ny bok. Vel ny og ny, det var første boka i Calendar Girl bøkene, som jeg ikke kom så langt i før jeg la den fra meg. Det var så lenge siden jeg hadde lest i den, at jeg hadde glemt det jeg hadde lest så jeg begynte helt på begynnelsen igjen.

Det var så stille og rolig ute på balkongen på formiddagen og tidlig ettermiddag, at det var en fryd å sitte der. Vinja kom å lå litt i fanget, men så syntes hun nok det ble for varm og hoppet ned å la seg på gulvet i stedet.

#balkonliv #kaffe #bok #calendargirl #lese #nyte #velbehag #katter #kose #balkong #vondt #smerter #nakke #skuldre #helse #blogg

12 kommentarer
    1. Ja virkelig sommertemperatur ute nÃ¥…sÃ¥ herlig…og jeg har ogsÃ¥ sittet ute Ã¥ fÃ¥tt litt farge…mÃ¥ ta det gradvis..er ikke sÃ¥ glad i det..men trenger litt D-vit…HÃ¥per du har det ganske bra….ha en god kveld!

    2. Toini: Dagen ble slettes ikke sÃ¥ verst etter at jeg hadde hvilt meg litt… Jeg har ikke vært sÃ¥ mye ute i solen i dag, men i morgen etter tannlegetimen skal jeg møte bestis og niesen for Ã¥ kjøpe blomster til balkongkassene og til gravlunden. Niesen har lovet Ã¥ hjelpe til Ã¥ plante pÃ¥ gravlunden, og det er jeg takknemlig for ;o))

    3. Kjempeherlig med en slik dag 🙂 Det er kjempegodt å kose seg ute på verandaen, ta en kopp kaffe og nye solen 🙂 Da er sommerdagen perfekt 🙂
      Her i huset har vi med to og de med fire labber kost seg ute på verandaen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken og kattene: I dag har jeg vært på farten hele dagen, og har ikke fått sittet på balkongen. Det var så varmt der nr jeg kom hjem, så jeg måtte lufte godt før jeg går ut. Ha en fortsatt fin tirsdag ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg