Seks uker gÃ¥r jammen fort…

Jeg er av de som ikke er født med tykt og fyldig hår, nei fra jeg var barn har jeg hatt tynt og bløtt hår som blåser til alle kanter. Som igjen får meg til å se helt dust ut, hvis jeg da ikke bruker litt hairspray for å holde det i sjakk.

For at håret er så tynt er det viktig for meg at jeg klipper det jevnlig, og jeg går derfor til frisørdamen hver 6 uke. Da blir håret klippet, og motorveien av grått hår blir omhyggelig fjernet. Etter at jeg gikk tilbake til å være blondine syntes det heldigvis ikke så veldig godt, så om det skulle gå over tiden er det ikke helt krise. Var nok litt verre i de årene hvor jeg farget håret mitt svart og/eller mørke brunt.

For det meste har jeg brukt Studio Style Frisør på Oppsal som min faste salong. I noen år brukte jeg forskjellige salonger ned i Oslo sentrum, men jeg ble så lei av at så fort jeg hadde funnet en frisør jeg likte, ja da skulle den slutte. Sånt blir jeg så stressa av.

I går hadde det allerede gått seks uker siden sist gang jeg var hos frisøren, og det var godt å få litt orden på det. Resultatet etter 1,5 time i stolen ble dette… En kort og lettstelt frisyre, og det er det greieste når håret ikke er så tykt. Dessuten så syntes jeg selv at jeg kler kort hår bedre enn lang, har liksom ikke 

#hår #frisyre #frisørdamen #klippe #stelle #farge #kort #lettstelt #velvære #blogg

12 kommentarer
    1. Fin 🙂 Og du er fin med rosa også du 🙂 Jeg er jo aldri hos frisør nesten pga dyrt og pga nye frisører hele tida ja.. Men nå har jeg bestemt meg for å bli stamkunde hos Cutters 😀 He-he.. Pga billig 🙂

    2. frodith: Tusen takk ;o)) Jeg har hørt mye bra om Cutters, og skal man bare klippe håret sitt er det jo midt i blinken. Jeg farger jo ikke håret selv, så derfor kan ikke jeg bruke dem.

    3. stavangerinmyheart: Tusen takk ;o)) Jeg tror de fleste som har litt lengde pÃ¥ hÃ¥ret, og som skal klippe vekk noen fliser syntes det er greit Ã¥ gÃ¥ til Cutters. Jeg skal jo gjøre mer, sÃ¥ derfor passer det ikke for meg Ã¥ gÃ¥ dit…

    4. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ;o)) Jeg storkoser meg når jeg er hos frisøren, for det er jo så deilig å la noen andre ordne med håret. Så er det jo også greit å få med seg den siste sladderen fra bydelen også, hihi!

      Ha en fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg