Au i nakken igjen…

Jeg trodde faktisk at jeg hadde klart å få litt orden på nakken og skuldrene mine, men hvor feil kan man egentlig ha… På torsdag måtte jeg gå hjem fra jobb pga smerter og stivhet i nakken. Noe som gjorde at jeg i tillegg var ganske svimmel. Da det ikke var bedre på fredag ble jeg hjemme dag også.

Det er noe forbasket hærk når nakken blir betent, stiv og vond, for jeg blir helt satt ut å orker nesten ingen ting. Alt jeg skal gjøre blir et ork og en plage.

Når det smeller til, så passer det jo aldri for det er alltid noe man skulle ha gjort, som man må utsette og utsett til det blir bedre igjen… Jeg håper at bedre kommer veldig snart tilbake igjen!!

#au #vondt #nakke #skulder #betennelse #helse #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg