Jeg begynner å bli lei

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har etterfylt luft på det ene dekket foran på Forden. Et eller annet sted lekker det ut luft, men ikke sånn fra den ene dagen til andre altså. Det går noen uker mellom hver gang jeg må fylle på. Sist gang jeg var oppe og etterfylte tenkte jeg at nå holder det vel til jeg skifte til sommerdekk….

Det gjorde jo ikke det, for i dag måtte jeg opp å fylle på igjen…, og jeg er så lei av det. Jeg vet at dekket har blitt plugget før, etter at jeg hadde klart å få en skrue eller spiker i det. Mulig at pluggen ikke er tett lenger, men da tror jeg ikke det er noen vits å plugge på nytt for det begynner nemlig å bli slitt rundt ved felgen også….

Closeup of a flat tire
Licensed from: Jaykayl / yayimages.com

#bil #forden #dekk #luft #etterfylle #lei #lekk #blogg

12 kommentarer
    1. Kjipe saker det der, veiene er fulle av sand og det kan fort skje ting. Kanskje det er slitte dekk. Håper det er siste gang på lenge at du må sjekke dekka.

    2. Kjedelig..men om dekket er helt ellers, er det bare Ã¥ prøve igjen…sÃ¥ holder det nok en sesong til..Men er det slitt andre steder, er det vel bare og bite i det sure eple og kjøpe nye…Men du kan jo sende det inn Ã¥ høre hva de sier….ha en god ny dag!

    3. Bil er en stor utgiftspost! Sånn er det bare. Vår er bare fire år, men nå må vi skifte registerreima! :O Har ikke kjørt 60.000 en gang, men pga. alder måtte den visst skiftes NÅ. Skrekk og gru. Trodde det var noe som ble skifta når den hadde kjørt godt over 100.000.

    4. Toini: Jeg er redd at det blir nye dekk foran pÃ¥ bilen til høsten, for jeg kan ikke holde pÃ¥ Ã¥ etterfylle luft hele tiden. Siden dekket ligger mer utover asfalten enn det skal, slites det ogsÃ¥ av felgen. Jeg kan risikere at dekket revner i fart, og det har jeg opplevd en gang før… Ikke gøy!! Ha en strÃ¥lende dag videre ;o))

    5. fruensvilje.blogg .no: Jeg må nok dessverre investere i to nye dekk, slik at kjøreegenskapen blir lik på begge sider. Surt, men veldig nødvendig ;o))

    6. Marit: Nei det er ikke billig å ha bil, men det er en nødvendighet å da får man bare ta regningen. Bank i bordet, så har jeg ikke hatt store utgifter på bilen hittil, men den begynner å få noen år på baken så det kommer vel.

    7. Jeg har samme problem med vinterdekkene mine- de må jeg fylle sånn ca. hver annen måned fordi de bare lekker :O Sommerdekkene trur jeg ikke er slik 🙂

    8. Elevele: Til slutt gikk det ikke lenger, for pÃ¥ fredag var dekket helt flatt… SÃ¥ nÃ¥ blir det nye vinterdekk foran pÃ¥ bilen :o(( Sommerdekkene mine tror jeg er OK.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg