Har vært litt kreativ i dag…

I dag fant jeg fram fargeboken min og fargeblyantene, å satt meg til å fargelegge en stund. Jeg kan knapt huske sist gang jeg har holdt i en fargeblyant, og det betyr at det er ganske lenge siden. Vi snakket om om å ha en fargeleggingsdag igjen, når jeg var hos Bestisen i går kveld, og da jeg våknet i dag fikk jeg veldig lyst til å jobbe litt med det.

Boken jeg holder på med for tiden, er den siste som Johanna Basford kom ut med i 2017. Jeg har ikke kommet så langt, bare et par tegninger inn. Den jeg holder på med, er over to sider og veldig detaljert. Det tar ganske lang tid, men jeg liker jo at det er mye detaljer å jobbe med ;o))

Den første siden til venstre var mer eller mindre ferdig, før jeg begynte i dag… Jeg hadde bare igjen å fargelegge veggen bak. På den høyre siden hadde gjort en del arbeid fra før, men jeg ble ikke ferdig denne gangen heller. Tenker at jeg må sitte ned et par ganger til kanskje før alt er klart ;o))

Lysten til å fargelegge har ikke vært til stede, men nå har jeg klart å pirke litt bort i den så det blir nok mer av det utover tenker jeg :o))

#kreativ #hobby #fargelegging #farger #tegning #johannabasford #fargebok #blogg

10 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Brukte de nye fargeblyantene jeg kjøpte hos Wish, som dekker veldig godt. At det er fin avkobling er helt sikkert, og jeg hadde ikke tenkt Ã¥ sitte sÃ¥ lenge… Det ble noen timer ;o))

    2. Margrethe: Jeg er veldig glad i fargebøkene og tegningene til Johanna Basford. Jeg har dem alle sammen, men de er ikke helt ferdig noen av dem. Går tilbake innimellom å gjør ferdig tegninger i de eldre bøkene ;o))

    3. Ja det er lenge siden jeg har sett noen av dere som var sÃ¥ flinke legge ut noe i det siste…men det gÃ¥r vel i bølger som alt annet..Kos deg med tegninger…

    4. Toini: Vi var veldig kreative før jul i fjor, på disse lørdagstreffene våres. Så kom strikke- og hekletøy fram, og da kom fargeleggingen i bakgrunnen. Vi får se hva som skjer til lørdagen, om det blir fargelegging eller håndarbeide ;o))

    5. Marianne Kaspersen Dignes: Tusen takk ;o)) Ja dette er fargelegging for voksne, og akkurat de bøkene jeg liker best er de som Johanna Basford har gitt ut. Det mange andre Ã¥ velge i mellom ogsÃ¥…

      Jeg syntes det er beroligende og får meg til å senke skuldrene når jeg er stresset. Du får prøve, kanskje det er noe for deg ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg