I dag tok jeg sjansen…

Da er både bloggen og jeg tilbake etter en fin påskeferie… Været har jo vært strålende, og sola har stått høyt på himmelen hver eneste dag. Dette har gjort at snøen virkelig har minket rundt i området der jeg bor. Det har sildret jevnt og trutt i takrennene og i slukene, og for en herlig lyd det er å høre på.

I dag var det kun is rett utenfor inngangsdørene til blokka, ellers var det helt bart… Så selv om det er meldt snø en gang seinere i dag, tok jeg sjansen og tok på meg joggesko da jeg gikk til jobb. Vinterstøvlene føltes som blylodd den siste tiden, og det var virkelig deilig å få noe lett på bena igjen. Da jeg kom ned på T-banestasjonen var det flere enn meg som hadde satt igjen støvlene hjemme ;o))

jogging shoes
Licensed from: Kuzma / yayimages.com

Nå krysser jeg bare fingrene for at snøfallet som er meldt ikke blir fult så kraftig som de sier. Hørte på NRK Østlandssendingen til morgenen i dag at det kunne komme opptil 15 cm enkelte steder. Håper ikke det blir her jeg bor…

Ha en strålende tirsdag da ;o))

#vår #joggesko #vinterstøvler #påske #vær #sol #varme #smelte #blogg

14 kommentarer
    1. Noe av det man gleder seg mest til med våren, er å bytte ut tunge vinterstøvler med lette joggesko. Dessuten virke de ekstra tunge når det er bare veier.

    2. Har vært en strålende fin påske ja :)) Har ikke “tatt frem” skoa enda..men skal gjøre det ganske snart..kankje i morgen når jeg skal til fysioterapi.. :))

    3. Håper du har hatt en fin påske! Jeg har også fått prøvd joggeskoene i påsken..men de store tunge måtte på når vi kom hjem..Greit på veiene..men ikke i skogen…MEN det går rett vei..og håper inderlig snøen som er meldt kommer i små mengder….ha en god kveld!

    4. Toini: Påsken har vært veldig fin, og jeg har storkost meg ;o)) Så lenge man skal gå på asfalten, går det greit med joggesko. Ute i skogen og på stiene er det helt umulig enda.

      Å der kom snøværet her i Oslo, men foreløpig er det varmegrader så jeg krysser fingrene for at det ikke legger seg. Ha en fin kveld du også ;o))

    5. Hmmm – tenkte på det samme til morran da jeg tok på støvlettene….. har sååå lyst til å gå med sko, hehe! Men – nå snør det her igjen da…. 🙂

    6. Margrethe: Det snør her også, så det spørs om det blir føre til sko i morgen. Nå er det varmegrader, foreløpig, så kanskje det ikke blir til noe XX

    7. Kong vinter har vist muskler i lang tid. Ikke minst i går da det kom og full vår ble utsatt. Det er mange som venter på våren ikke minst bonden som må utsette dyrking på friland trolig i flere uker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg