Trodde ikke det skulle ta så lang tid

I ettermiddag bestemte jeg meg endelig for å skifte design på bloggen. Jeg har hatt det samme designet ganske lenge, og syntes at det begynte å bli litt utdatert. Jeg har undersøkt litt rundt omkring for å se om jeg kunne finne noe jeg likte, men jeg endte opp med et design fra KvDesign igjen. Syntes hun lager flotte og stilrene design.

Det tok ikke lang tid å å bestille, betale og laste ned alle kodene… Problemet startet da jeg måtte legge til moduler, noe jeg ikke trengte på det gamle designet, for å få lagt til navnet mitt på toppen, headerbilde og sosiale medier. Vel, egentlig var det ikke et problem, bare jeg som ikke klarte å lese ordentlig hva jeg skulle gjøre. Jeg leste at modulnavnene skulle skrives med små bokstaver, men det jeg ikke fikk med meg var at jeg ikke kunne kalle dem hva jeg ville… Det tok laaaaang tid innen jeg oppdaget det, og kastet bort mye tid på å prøve alt mulig rart for å få det til å fungere… Nå som alt er på plass må jeg nesten le, for det er ikke første gangen jeg gjør den feilen med å ikke lese ordentlig igjennom bruksanvisningen!
 

Woman eating her laptop in frustration
Licensed from: phovoir / yayimages.com

Jeg skulle ha byttet header-bildet også, men det får vente til en annen dag.. Har ikke bestemt meg for om jeg vil ha bilde av meg selv, eller noen annet. Vi får se hva jeg bestemmer meg for tilslutt. Tenker at jeg tar kvelden jeg nå, begynner å bli trøtt 😴

#design #blogg #bloggdesign #kvdesign #problemer #surre #nytt

6 kommentarer
    1. Jeg overlot alt til Kristin i sin tid…en som kunne det…For jeg skjønner ingenting av dette med koder osv…sÃ¥ skjønner godt du hadde problemer..men ser da ut som du har fÃ¥tt det til….HA en god dag!

    2. solliv: Du kan gÃ¥ inn her Ã¥ sjekke ut Kristines bloggdesign: http://kvdesign.no/ Mye fint Ã¥ velge i Ã¥ hun kan ogsÃ¥ hjelpe deg, hvis det er ønskelig. Jeg syntes det er gøy Ã¥ fikle med sÃ¥nne ting, selv om det noen ganger gÃ¥r litt skeisen ð?¤?

    3. ja slike ting skjønner ikke jeg meg på ,men greit når en får det til da :=) en ting jeg ser her og det er når du svarer på en komentar,da blir skriften så merkelig,såg det hos en annen blogger i går også,hva kommer det av att bokstavene blir slik ?

    4. fruensvilje.blogg .no: Jeg syntes jo at sÃ¥nt er gøy Ã¥ pusle med, selv om jeg ikke fÃ¥r det til med en gang. Vet ikke hvorfor skriften blir annerledes, for skrifttypen som jeg hadde pÃ¥ det gamle og dette, er av den typen som ligger pÃ¥ alle PCâ??er… Det var snÃ¥lt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg