Kunne ikke motstå fristelsen

Etter julen 2016 sa jeg bestemt at NÅ skal jeg ikke kjøpe noen flere Mummi kopper, skåler og asjetter. Jeg hadde nesten fylt en hylle i kjøkkenskapet med kopper, og mente at det fikk holde med de jeg hadde. Helt til i dag har jeg faktisk klart å holde det løfte også.

For noen dager siden kom det en reklame-mail fra Kitchn, og der informerte de om to nye kopper som var i butikken. Jeg så på dem, og kjente med en gang at jeg hadde veldig lyst på dem. Så slo jeg tanken fra meg, og glemte det igjen. I dag var jeg en tur ute i lunchen, og gikk forbi Kitchn i Torggata på veg tilbake til jobben. Da var det som om bena mine styrte rett inn i butikken helt selv… Rett innenfor døra sto damen i butikken å pakket ut de nye koppene, og jeg klarte ikke å gå ut av butikken uten at de ble med sammen med skålene og asjettene…

Er de ikke fine 💖 Jeg elsker jo bare Mummi servicet, og syntes det er litt stilig at jeg ikke har noen som er like. Når man dekker på bordet har alle sin individuelle kopper og asjetter ;o)) Nå er hylla i kjøkkenskapet fult, så kan jeg bare ikke kjøpe flere.

#mumin #mummi #kopper #skåler #asjetter #service #blogg

8 kommentarer
    1. Åååå de var fine! Jeg fikk jo også to skåler og to asjetter til bursdagen..tenkte å bytte så jeg hadde like til de koppene jeg hadde..men tenkte..nei..jeg kan heller få med de koppene som er til de delene…hihih..lurt? ikke sant…hihihi.. Morsomt å ha noe å samle på..som også kan brukes…

    2. Toini: Ja var de ikke det ;o)) Jeg har ikke skåler og asjetter til alle koppene mine, men de jeg har matcher :o)) Jeg bytter kopp hver dag, sånn jeg får brukt alle sammen. Det ville jo være synd at bare noen av dem ble brukt ;o))

    3. fruensvilje.blogg .no: Det er hyggelig å samle på service, men nesten farlig å si at man gjør det. For da risikerer man å få mye på en gang, kanskje litt for mye i enkelte tilfeller. Jeg har en sjenk her i stua som skal tømmes for diverse ting, og inn der skal noe av det som fyller opp i kjøkkenskapet ;o))

    4. solliv: Jeg falt plask for fargene, og at tegningene var tydelig og klare. Det har vært noen kopper i andre mønstre hvor jeg ikke syntes at tegningen har vært pen…

    5. Jeg samler også på Mummi, og synes de to der var ekstra fine. Jeg er blodgiver og pleier å ta med meg Mummikopper derfra, men sist jeg var der hadde de ikke fått inn disse ennå, – blir nok neste gang. :o)

    6. Hanne Beate: Det har vært mye pastell-farger på koppene den siste tiden, så det var velkomment med noe nytt og annerledes ;o)) Du kommer garantert til å bli fornøyd med en eller begge to, hvis du får tak i dem neste gang du gir blod ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg