Da var det siste pakket vekk

Det eneste som minnet meg på jula når helgen startet, var min fargerike belysning ute på balkongen. Som den eneste på kilometers omkrets med farget belysning, skilte jeg meg helt klart ut. Derfor fant jeg ut at det var på høy tid å ta den ned… Jeg klatret opp og ned av gardintrappen som en apekatt, uten at knærne protesterte noe nevneverdig, hihi!!

Jeg passet meg dog for å vri for mye på meg, men i stedet gå ned og flytte gardintrappen oftere… Hadde nemlig frisk i minnet hva som skjedde da jeg hang de opp. Da klarte jeg å pådra meg ryggvondt som ikke ville slippe hele uken jeg hadde ferie. Denne gangen kom jeg fra nedpakkingen uten noen varig men ;o))

Jeg hadde veldig mye belysning på balkongen, og det ble veldig tomt å rart og litt mørkt da alt var nede… Nå har jeg annen belysning der, så det er ikke bekmørkt heldigvis ;o))

#belysning #jul #farger #pakkened #annerledes #blogg

18 kommentarer
    1. Greit å få vekk det siste fra jula nå..hehe.. ser det er noen som har julelys her jeg bor ute enda.. Godt det gikk bedre å få det ned enn opp..<3

    2. frodith: Helt uten lys er jeg jo ikke da…. Jeg hengte opp noen hvite i stedet for, hihi Du skjønner jeg har ikke belysning pÃ¥ balkongen, har liksom ikke hatt rÃ¥d til Ã¥ ha en elektriker inn enda. Da bruker vi “julebelysning” hele Ã¥ret ;o)) Ryggen har det veldig bra i dag, og jeg er hoppende glad.

    3. Ser enda at det er noen som har julelys til pynt ute. Men de burde ha vært pakket ned for lenge siden. Det er jo 50% på julepynt i flere butikker og marsipan. Har kun kjøpt 3 marsipangriser på salg i januar, det var verre før. Men har heldigvis kuttet den slags nesten helt ut. Det er snøkaos ute, var flere biler som sto alle veier rett ned i bakken her, Falken og Viking har en travel kveld foran seg vil jeg tro. Ha en fin aften.

    4. Vi fikk pakket bort julen på lørdag, for her hos oss har det blitt betraktelig lysere ettermiddager. La merke til kl.16.15 at det ikke var helt mørkt slik det var for en uke siden. Legger merke til at solen har kommet høyere på himmelen over hustakene ikke så langt fra oss
      Selv synes jeg det er kjempekoselig ̴ ha julen til 2.helgen i januar. Det er vel fordi jeg pynter rundt 21.12 Р22.12 hvert ̴r. Hadde jeg pyntet juletreet tidligere hadde jeg nok tatt bort julen tidligere ogs̴.
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Du kunne jo lagt den lys slyngen i en utelykt eller noe..sÃ¥ har du den pÃ¥ uteplassen, men ikke fult sÃ¥ synlig..men, hadde kanskje vært bedre, eller mindre julete med en uten alle fargene…BRA du ikke skadet deg da…ha en god kveld!

    6. Det er koselig med alle lysene til jul, så bra du har en annen belysning så det ikke blir helt mørkt. Her har vi også tatt ned all belysning ute og i vinduene, men juletreet står visst fortsatt, hihi.

    7. Bra du kom deg velberget gjennom nedpakking av julepynt. Ja, nå er det i grunnen tid for å kvitte seg med julepynten. Jeg tok ut alt for noen dager siden. 🙂

    8. fruensvilje.blogg .no: Med all snøen vi har fått her i Oslo de siste dagene, er det ganske lyst selv når det mørkt. Før lyset får ordentlig tak på kveldene, så få vi heller kose oss med tente lys omkring inne :o))

    9. Helge: SÃ¥ lenge belysningen ute har hvite pærer, sÃ¥ syntes jeg ikke det er sÃ¥ ille at den henger oppe en stund til. Verre med mine som var, røde, blÃ¥, grønne og oransje… Ja det er nÃ¥ man skal handle julepynt, og ikke vente til like oppunder jul igjen. Kan spare noen kroner da. Her i Oslo laver snøen ned, og det var ikke sÃ¥ mange biler pÃ¥ veien i dag. Lite folk var det pÃ¥ t-banen ogsÃ¥. Ã… komme seg ned til banen var ikke sÃ¥ enkelt nei, for det var jo kun brøytet i vegbanen. Ramlet en gang, men slo meg ikke ;o))

    10. Toril sin hverdag med musikken: Her i Oslo har vi ikke hatt klarvær pÃ¥ en stund, sÃ¥ vi har i grunnen ikke fÃ¥tt sett at dagene har blitt lengre… I dag laver snøen ned, og det er helt kaos… Det er som om folk har glemt hvordan det er nÃ¥r det kommer mye hvitt ovenfra. Det ser ut som om de har glemt hvordan de skal kjøre bil ogsÃ¥, sukk ;o))

      Jeg pynter til jul allered til 1. desember, så helgen etter nyttår pakkes julepynten ned hos meg. Da har jeg kost meg med den en hel måned, og det holder i grunnen :o))

      Ha en fin mandag du også ;o))

    11. Toini: Lenken er mange meter lang, og jeg tror ikke jeg fÃ¥r plass til hele den i noen av lyktene mine. Ellers var jo det en strÃ¥lende ide ;o)) For at ryggen skulle og nakken skulle overleve, sÃ¥ fikk bena jobbe i stedet… Det ble mange ganger opp og ned av gardintrappen, men jeg tok det som trening jeg ;o))

    12. Hanne Beate: Uten den andre belysningen ville det ha blitt veldig mørkt å trist på balkongen. Jeg har lamper hengende i alle vinduene mine, og skaper jo også litt stemning ;o))

    13. karidansen: Ja denne gangen klarte jeg meg veldig fint, tror kanskje at det er første gangen gitt… Et eller annet har som regel fÃ¥tt lide, nÃ¥r jeg har holdt pÃ¥ med dette her ;o)) Det er veldig koselig med julepynten, men etter en stund er man i grunnen fornøyd ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg